دولت کانادا برای آموزش به کارگران در مانیتوبا جهت کسب مجوز در مشاغل ماهر سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 13 آگوست 2021 وینیپگ ، اشتغال و توسعه اجتماعی مانیتوبا کانادا تجار ماهر از سراسر کشور در طول بیماری همه گیر COVID-19 برای بخشهای اساسی بسیار مهم بوده اند و تخصص آنها تقاضای زیادی دارد. انتظار می رود این تقاضا در 10 سال آینده همچنان بالا باقی بماند ، زیرا انتظار می رود بیش

کد خبر : 90079
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
دولت کانادا برای آموزش به کارگران در مانیتوبا جهت کسب مجوز در مشاغل ماهر سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

13 آگوست 2021 وینیپگ ، اشتغال و توسعه اجتماعی مانیتوبا کانادا

تجار ماهر از سراسر کشور در طول بیماری همه گیر COVID-19 برای بخشهای اساسی بسیار مهم بوده اند و تخصص آنها تقاضای زیادی دارد. انتظار می رود این تقاضا در 10 سال آینده همچنان بالا باقی بماند ، زیرا انتظار می رود بیش از 700،000 کارگر حرفه ای در بازه زمانی 2019 تا 2028 بازنشسته شوند و این امر نیاز فزاینده ای برای جذب و آموزش هزاران نفر دیگر ایجاد می کند. دولت در حال سرمایه گذاری های هدفمند است تا گروه های کلیدی با موانع – مانند زنان ، افراد تازه وارد ، افراد بومی ، افراد دارای معلولیت و اقلیت های قابل مشاهده از جمله سیاه پوستان و دیگر جوامع نژادی – بهتر بتوانند از طریق پروژه هایی که توسط اتحادیه ها و سازمانهای همکار آنها

امروز ، وزیر امور شمالی ، دان وندال ، به نمایندگی از وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و مشارکت معلولان ، کارلا کوالطرو ، نزدیک به 1.4 میلیون دلار ، طی چهار سال ، به معاملات ساختمان منیتوبا برای پروژه ای که تحت آموزش اتحادیه تأمین شده است ، اعلام کرد. و برنامه نوآوری (UTIP). این پروژه که تحت سرمایه گذاری در زمینه تجهیزات آموزشی UTIP تأمین می شود ، به کارآموزان برق کمک می کند تا به مسافران مجاز تبدیل شوند. این بودجه بخشی از سرمایه گذاری 62 میلیون دلاری دولت کانادا در طول پنج سال برای کمک به توسعه نیروی کار متخصص ماهر و آماده سازی کانادایی ها برای پر کردن مشاغل موجود با بهبود اقتصاد ما است.

به عنوان بخشی از پروژه ، Manitoba Building Trades تجهیزات و مواد آموزشی مدرن را برای ارائه آموزش با کیفیت بالاتر و کمک به ایجاد نیروی کار ماهرتر و مولدتر خریداری می کند. این سرمایه گذاری همچنین با افزایش مشارکت و موفقیت گروه های کلیدی مانند زنان ، افراد بومی ، تازه واردان ، افراد دارای معلولیت و اقلیت های قابل مشاهده ، از جمله سیاه پوستان و دیگر جوامع نژادی ، به افزایش تنوع و فراگیری در تجارت کمک می کند.

UTIP از آموزش کارآموزی مبتنی بر اتحادیه پشتیبانی می کند و برای کاهش موانع مشارکت و موفقیت در معاملات Red Seal کار می کند. اولین جریان ، سرمایه گذاری در تجهیزات آموزشی ، به اتحادیه های سراسر کانادا کمک می کند تا کیفیت آموزش را از طریق سرمایه گذاری در تجهیزات و مواد بهبود بخشند. جریان دوم ، نوآوری در کارآموزی ، از نوآوری و مشارکت های قوی برای مقابله با چالش هایی که نتایج کارآموزی را در کانادا محدود می کند ، پشتیبانی می کند.

در بودجه 2021 ، دولت کانادا سرمایه گذاری 470 میلیون دلاری را طی سه سال ، از سال 2021 تا 2021 ، برای ایجاد سرویس کارآموزی جدید اعلام کرد. این ابتکار به 55000 کارآموز سال اول در معاملات واجد شرایط Seal Red کمک می کند تا با کارفرمایان کوچک و متوسط ​​ارتباط برقرار کنند. کارفرمایان می توانند تا 5000 دلار برای فرصت های کارآموزی سال اول برای پرداخت هزینه هایی مانند حقوق و آموزش دریافت کنند. دولت کانادا برای افزایش تنوع در معاملات مهر و موم ، مشوق کار را برای کارفرمایانی که کانادایی ها را از گروه های کم نماینده ، از جمله زنان ، کانادایی های نژادپرست و افراد دارای معلولیت استخدام می کنند ، تا بودجه 2021 به 10000 دلار می رساند.

به تازگی ، وزیر Qualtrough فراخوان های پیشنهادی برای سرمایه گذاری در زمینه تجهیزات آموزشی UTIP و خدمات کارآموزی را آغاز کرد. سازمانهای واجد شرایط تحت این دو فراخوان پیشنهاد تشویق می شوند تا 14 سپتامبر 2021 پیشنهادات خود را ارائه دهند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.