دولت کانادا برای آموزش افراد دارای معلولیت برای ایجاد نیروی کار فراگیرتر و اقتصاد قوی تر سرمایه گذاری می کند

[ad_1] 13 آگوست 2021 ساری ، اشتغال و توسعه اجتماعی بریتیش کلمبیا کانادا اقتصاد کانادا تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته است و بسیاری از بخش ها و کانادایی ها به طور نامتناسب تحت تأثیر قرار گرفته اند. در پاسخ ، دولت کانادا برنامه گسترده ای برای حمایت از بخش های آسیب دیده ،

کد خبر : 89924
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۱۰
دولت کانادا برای آموزش افراد دارای معلولیت برای ایجاد نیروی کار فراگیرتر و اقتصاد قوی تر سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

13 آگوست 2021 ساری ، اشتغال و توسعه اجتماعی بریتیش کلمبیا کانادا

اقتصاد کانادا تحت تأثیر همه گیری COVID-19 قرار گرفته است و بسیاری از بخش ها و کانادایی ها به طور نامتناسب تحت تأثیر قرار گرفته اند. در پاسخ ، دولت کانادا برنامه گسترده ای برای حمایت از بخش های آسیب دیده ، کمک به مشاغل برای سازگاری و پیشرفت و ارائه مهارت های لازم به کانادایی ها برای یافتن مشاغل خوب و با کیفیت با بهبود اقتصاد ما دارد.

امروز ، وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ، از سرمایه گذاری حداکثر 7.5 میلیون دلار به بنیاد ریک هانسن برای پروژه ای که تحت برنامه ابتکارات بخش (SIP) تأمین می شود ، خبر داد. با این سرمایه گذاری ، بنیاد یک حرفه استاندارد جدید از “متخصصان دسترسی” ایجاد می کند ، که تخصص و اطلاعات مربوط به نحوه ایجاد فضاهای قابل دسترسی را به گونه ای افزایش می دهد که شامل افراد با تمام توانایی ها می شود.

این پروژه بخشی از سرمایه گذاری 36 میلیون دلاری دولت کانادا برای ایجاد فرصت های شغلی و ایجاد شغل برای افراد دارای معلولیت از طریق SIP است. این بودجه از پروژه هایی پشتیبانی می کند که به رفع موانع ، بهبود منابع کارفرما و ارائه ابزارهای آموزشی به کانادایی های دارای معلولیت کمک می کند. از کارفرمایان و ذینفعان صنعت برای توسعه استراتژی های جذب و حفظ کارگران ماهر و ایجاد ظرفیت از طریق سرمایه گذاری در آموزش و ابزارهای منابع انسانی حمایت می کند.

همه گیری COVID-19 به طور نامتناسبی افراد دارای معلولیت را تحت تأثیر قرار داده است ، افرادی که در طول تاریخ با موانع قابل توجهی در زمینه اشتغال روبرو بوده اند. پروژه هایی که امروز اعلام می شوند به رفع موانع ، تحریک رشد در بخش خدمات معلولین ، افزایش مشارکت بیشتر در بازار کار و حمایت از استراتژی اشتغال دولت برای افراد دارای معلولیت کمک می کند.

بودجه 2021 1.78 میلیارد دلار طی سه سال از طریق چندین طرح جدید که از توسعه مهارت ها و آموزش کارگران حمایت می کند و مشوق هایی را برای استخدام و حفظ آنها فراهم می کند ، اعلام کرد. به طور خاص ، 960 میلیون دلار به برنامه راه حل های جدید نیروی کار بخش (SWSP) اختصاص داده شد. این امر کانادایی ها را با آموزش مورد نیاز برای دسترسی به مشاغل خوب در بخش هایی مانند اقتصاد سبز ، مراقبت های بهداشتی و بخش هایی که از همه گیری آسیب دیده اند ، متصل می کند ، جایی که کارفرمایان به دنبال کارگران ماهر هستند. SWSP با حمایت از طیف وسیع تری از فعالیت های متمرکز بر بخش ، از جمله آموزش و مهارت آموزی برای کارگران و توسعه راه حل هایی برای چالش های نیروی کار کارفرمایان ، موفقیت های SIP را ایجاد می کند.

علاوه بر این ، در سخنرانی تاج و تخت سال 2020 ، دولت متعهد شد که اولین برنامه اقدام شامل شمول معلولین (DIAP) را تدوین کند ، که شامل موارد زیر می شود:

  • مزایای از کار افتادگی کانادا ؛
  • یک استراتژی اشتغال قوی برای کانادایی های دارای معلولیت ؛ و
  • یک فرایند بهتر برای تعیین صلاحیت برنامه ها و مزایای معلولین فدرال.

علاوه بر این ، در بودجه 2021 ، دولت متعهد شد که رایزنی هایی را انجام دهد که مستقیماً در طراحی مزایای معلولان جدید نقش داشته باشد ، از جمله مشارکت با استان ها و مناطق ، که نقش اصلی را در حمایت از بسیاری از افراد دارای معلولیت کانادایی ایفا می کند. نظرسنجی مشارکت عمومی در مورد DIAP اکنون تا 30 سپتامبر 2021 باز است. کانادایی ها تشویق می شوند که نظرسنجی آنلاین را تکمیل کرده و نظرات خود را برای کمک به توسعه DIAP راهنمایی کنند.

این سرمایه گذاری ها در SIP باعث ایجاد نیروی کار متنوع و فراگیر می شود و به سازمان ها در سازگاری و پیشرفت در بازار کار که به سرعت در حال پیشرفت است کمک می کند. با همکاری سازمان ها ، کارفرمایان و بخش ها ، دولت کانادا به کانادایی ها کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز خود را داشته باشند ، به آنها در یافتن شغل خوب و حمایت از بهبود اقتصادی قوی و فراگیر کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.