دولت کانادا با سرمایه گذاری در آموزش، بخش تجارت ماهر را تقویت می کند

[ad_1] 26 آوریل 2022 اتاوا، انتاریو اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا اکنون بیش از هر زمان دیگری، تاجران ماهر برای پر کردن مشاغل پردرآمد و ایجاد مشاغل پرارزش تقاضای زیادی دارند. آخرین پیش‌بینی‌ها تخمین می‌زند که انتظار می‌رود حدود 700000 کارگر حرفه‌ای ماهر بین سال‌های 2019 تا 2028 بازنشسته شوند و نیاز روزافزون به استخدام

کد خبر : 198817
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۴۷
دولت کانادا با سرمایه گذاری در آموزش، بخش تجارت ماهر را تقویت می کند

[ad_1]

26 آوریل 2022 اتاوا، انتاریو اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

اکنون بیش از هر زمان دیگری، تاجران ماهر برای پر کردن مشاغل پردرآمد و ایجاد مشاغل پرارزش تقاضای زیادی دارند. آخرین پیش‌بینی‌ها تخمین می‌زند که انتظار می‌رود حدود 700000 کارگر حرفه‌ای ماهر بین سال‌های 2019 تا 2028 بازنشسته شوند و نیاز روزافزون به استخدام و آموزش هزاران نفر دیگر را ایجاد کند. به همین دلیل است که دولت کانادا سرمایه گذاری های هدفمندی را برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و ساختن کانادایی انجام می دهد که هیچ کس در آن جا نماند.

امروز، ایرک کوسمیرچیک، دبیر پارلمانی وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، بیش از 7 میلیون دلار بودجه برای 29 پروژه تحت جریان 1 برنامه آموزش و نوآوری اتحادیه اعلام کرد. این اطلاعیه به نمایندگی از وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولان، کارلا کوالترو اعلام شد. این پروژه‌ها به اتحادیه‌ها در سراسر کانادا کمک می‌کند تا کیفیت آموزش را از طریق سرمایه‌گذاری در تجهیزات و مواد افزایش دهند که منجر به نیروی کار حرفه‌ای ماهر، فراگیر، گواهی‌شده و سازنده‌تر می‌شود.

آقای Kusmierczyk این اعلامیه را به عنوان بخشی از سخنرانی خود در کنفرانس سالانه اتحادیه های کارگری ساختمان کانادا در اتاوا اعلام کرد. این رویداد مخاطبان گسترده ای از جمله رهبران استانی، رهبران صنعت از بخش های ساختمانی و انرژی و مدیران تجاری را به خود جذب کرد.

در سخنرانی خود، آقای Kusmierczyk در مورد حمایت دولت کانادا از مشاغل ماهر، از جمله: اقدامات جدید و بودجه در بودجه 2022 صحبت کرد. حمایت از دانش آموزان؛ گذار به اقتصاد کم کربن؛ نوسازی برنامه بیمه اشتغال؛ و اینکه دولت چگونه روی نسل بعدی نیروی کار سرمایه گذاری خواهد کرد.

بودجه 2022 برای کمک به کارآموزانی از گروه‌های کم‌نمایش – از جمله زنان، تازه‌واردها، افراد دارای معلولیت، افراد بومی، و کانادایی‌های نژادپرستانه- سرمایه‌گذاری می‌کند تا از طریق مربیگری، خدمات شغلی و تطبیق شغل، مشاغلی را در مشاغل ماهر شروع کنند و موفق شوند. همچنین پیشنهاد می‌کند که میز مشاوره‌ای جدید به رهبری اتحادیه راه‌اندازی شود که اتحادیه‌ها و انجمن‌های صنفی را گرد هم می‌آورد تا به دولت در مورد سرمایه‌گذاری‌های اولویت‌دار برای کمک به کارگران برای هدایت بازار کار در حال تغییر با تمرکز ویژه بر کارگران ماهر در بخش‌های در معرض خطر و با تمرکز ویژه بر آن‌ها، توصیه کند. شغل ها.

برای برجسته کردن ارزش کارگران حرفه‌ای ماهر و طیف وسیعی از حمایت‌های موجود برای ایجاد یک حرفه موفق و کامل در مشاغل، دولت در اوایل سال جاری کمپین تبلیغاتی را برای ترویج مشاغل ماهر به عنوان مشاغل انتخاب اول برای جوانان و جمعیت‌های مختلف راه‌اندازی کرد. . وب سایت کمپین (Canada.ca/skilled-trades) به کانادایی ها اطلاعاتی در مورد اینکه مشاغل ماهر چیست، چگونه یک معامله گر شوند و چه حمایت های مالی در حین آموزش برای آنها وجود دارد، ارائه می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.