دولت کانادا با حمایت از SEREX در بازیابی زیست توده جنگل سرمایه گذاری می کند

[ad_1] نزدیک به 40 میلیون دلار برای پروژه های سبز نوآورانه در کبک: مرکز کالج Amqui برای انتقال فناوری (CCTT) 132000 دلار کمک مالی از CED دریافت می کند. Amqui، کبک، 3 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از نوآوری و توسعه فناوری ها و محصولات سبزتر به تقویت توسعه

کد خبر : 173825
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۲۹
دولت کانادا با حمایت از SEREX در بازیابی زیست توده جنگل سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

نزدیک به 40 میلیون دلار برای پروژه های سبز نوآورانه در کبک: مرکز کالج Amqui برای انتقال فناوری (CCTT) 132000 دلار کمک مالی از CED دریافت می کند.

Amqui، کبک، 3 مارس 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از نوآوری و توسعه فناوری ها و محصولات سبزتر به تقویت توسعه اقتصادی در مناطق کبک کمک می کند. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز یک کمک غیرقابل بازپرداخت 132000 دلاری برای SEREX اعلام کرد. این پشتیبانی از سوی CED، CCTT را قادر می سازد تا تجهیزات تخصصی برای تست فشرده سازی مواد بسته بندی را به دست آورد.

از طریق این خرید، Amqui CCTT قادر خواهد بود خصوصیات مکانیکی محصولات تولید شده از الیاف چوب را پیامک کند و به اجرای پروژه‌ها با SMEها کمک کند. این پروژه سرکس را قادر می سازد تا ظرفیت خود را برای نوآوری و انتقال فناوری تقویت کند و منجر به ایجاد یک شغل شود.

SEREX که در سال 1998 تأسیس شد، متخصص در بازیابی محصولات جنگلی، شیمی پایدار، انرژی زیست توده و ساختمان سبز است. این سازمان که با چندین سهامدار جنگل و مصالح ساختمانی کار می کند، از تولیدکنندگان متعددی در توسعه محصولات ساخته شده از ضایعات کارخانه های چوب بری و چوب بازیافتی حمایت کرده است.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک به پذیرش فناوری های سبز و مبارزه با تغییرات آب و هوایی متکی است. کسب‌وکارهایی که از فناوری‌های پاک استفاده می‌کنند، سهم عمده‌ای در رشد با ردپای زیست‌محیطی کوچک‌تر دارند و دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی سبزتر، قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و عادلانه‌تر برای همه هستند.

نقل قول ها

بحران آب و هوا همچنان یکی از بزرگترین چالش های زمان ماست. بنابراین تشویق کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای توسعه فرآیندها و محصولات سازگار با محیط‌زیست به منظور ایجاد اقتصادی پاک‌تر و شکوفاتر از اهمیت اولیه‌ای برخوردار است. پروژه SEREX به کاهش ردپای اکولوژیکی ما، افزایش رقابت پذیری صنایع ما و تقویت رشد اقتصادی در منطقه Bas-Saint-Laurent کمک می کند. همه تبریک‌های من به این CCTT و تیم آن است: تلاش‌های آنها به ایجاد جوامع سالم‌تر و انعطاف‌پذیرتر کمک می‌کند.»

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«پشتیبانی CED به SEREX امکان می‌دهد تا یک میز آزمایشی به دست آورد که می‌تواند ظرفیت باربری پالت‌های قالب‌گیری شده را که از زباله‌های کارخانه‌های چوب بری و سایر مواد بازیافتی ساخته شده‌اند، اندازه‌گیری کند. این تجهیزات منحصر به فرد در کبک توانایی SEREX را برای حمایت از مشاغل نوآورانه که علاقه مند به ادغام مواد زائد خود در یک اقتصاد دایره ای هستند، تقویت می کند.

پاتریک دالین، مدیر اجرایی SEREX

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • اطلاعیه امروز بخشی از مجموعه ای از اطلاعیه های CED است که از ابتدای فوریه در حال انجام است. آنها در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تایید می کنند که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.