دولت کانادا با حمایت از Artopex و Pro-Meubles آن، تولیدکنندگان نوآور را تقویت می کند.

[ad_1] کسب و کار Granby بیش از 2 میلیون دلار کمک مالی از CED دریافت می کند. گرانبی، کبک، 21 آوریل 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) حمایت از تولیدکنندگان مبتکر باعث توسعه اقتصادی در مناطق کبک می شود. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر

کد خبر : 196813
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
دولت کانادا با حمایت از Artopex و Pro-Meubles آن، تولیدکنندگان نوآور را تقویت می کند.

[ad_1]

کسب و کار Granby بیش از 2 میلیون دلار کمک مالی از CED دریافت می کند.

گرانبی، کبک، 21 آوریل 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

حمایت از تولیدکنندگان مبتکر باعث توسعه اقتصادی در مناطق کبک می شود. به همین دلیل است که محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، امروز کمک قابل بازپرداخت 2,075,000 دلاری برای Artopex (کارخانه Pro-Meubles) را اعلام می کند. این پشتیبانی CED به کسب و کار امکان می دهد تا به اقتصاد سبز کمک کند و رقابت خود را از طریق اتوماسیون افزایش دهد.

شرکت Groupe Pro-Plus (Artopex) Pro-Meubles، پیشرو در بخش خود در آمریکای شمالی، متخصص در تولید مبلمان اداری است. آرتوپکس با برنامه ای برای کاهش اثرات زیست محیطی خود، فلسفه ای را بر محور نوآوری و توسعه پایدار اتخاذ کرده است.

از طریق حمایت CED، تجارت مستقر در Granby قادر خواهد بود حجم تولید خود را بدون افزایش میزان انرژی مصرفی خود دو برابر کند. مشارکت آژانس بر هزینه های خرید و نصب خطوط مونتاژ خودکار و خرید یک وسیله نقلیه هدایت شونده خودکار متمرکز خواهد بود و منجر به ایجاد 20 شغل در این تجارت خواهد شد.

دولت کانادا کسب‌وکارها و سازمان‌هایی را می‌شناسد و از آنها حمایت می‌کند که در جوامع خود مایه افتخار هستند. بهبود اقتصادی کبک متکی به بخش تولید با سازمان هایی است که ریشه های قوی در اقتصاد منطقه دارند. بازیگران این صنعت سهم عمده‌ای در رشد و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر، سبزتر و عادلانه‌تر برای همه دارند.

نقل قول ها

ما به همکاری با تولیدکنندگان مبتکر ادامه می دهیم تا ابزار مورد نیاز برای رشد را در اختیار آنها قرار دهیم. به لطف حمایت دولت ما، مشاغلی مانند آرتوپکس می توانند از نوآوری برای تحریک اقتصاد محلی و ایجاد مشاغل خوب در منطقه خود استفاده کنند. با این کمک، ما تعهد خود را برای آماده شدن برای بهبود اقتصادی و تمایل خود برای تقویت موقعیت خود در سطح بین المللی نشان می دهیم. ما مطمئن می شویم که صنعت تولید کبک نقش مهمی در بهبود اقتصادی کانادا ایفا می کند.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«همکاری دولت کانادا در تلاش‌های ما برای رشد کسب‌وکاری مانند آرتوپکس کلیدی است. با این سرمایه‌گذاری‌ها، ما می‌توانیم در عین پایبندی به برنامه توسعه پایدار خود، رقابتی باقی بمانیم و در نتیجه از قدرت ماندگاری کسب‌وکار در بازاری با تقاضای بیشتر اطمینان حاصل کنیم.»

دانیل پلتیه، رئیس، آرتوپکس

حقایق فوری

  • این وجوه از طریق صندوق مشاغل و رشد اعطا شده است، که برای کمک به ایجاد شغل و موقعیت اقتصادی محلی برای رشد بلندمدت، بودجه را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد.
  • شرکت های کوچک و متوسط ​​99.7 درصد از مشاغل کبک را تشکیل می دهند و 50 درصد از تولید ناخالص داخلی استان را تشکیل می دهند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.