دولت کانادا با حمایت از مرکز توسعه کامپوزیت کبک در فناوری های پاک سرمایه گذاری می کند

[ad_1] CED به Cégep de Saint-Jérôme CCTT حمایت مالی می کند. این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است. سن ژروم، کبک، 16 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) استفان لاوزون، عضو پارلمان آرژانتوی-لا پتی-نشن

کد خبر : 168307
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
دولت کانادا با حمایت از مرکز توسعه کامپوزیت کبک در فناوری های پاک سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

CED به Cégep de Saint-Jérôme CCTT حمایت مالی می کند.

این کمک بخشی از حدود 40 میلیون دلار حمایت دولت کانادا برای پروژه های نوآورانه در کبک برای اقتصاد سبز و انعطاف پذیر است.

سن ژروم، کبک، 16 فوریه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

استفان لاوزون، عضو پارلمان آرژانتوی-لا پتی-نشن و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی روستایی، امروز از طرف محترم، کمک غیرقابل بازپرداخت 800000 دلاری برای مرکز توسعه کامپوزیت کبک (CDCQ) را اعلام کرد. پاسکال سنت اونگ، نماینده پارلمان بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک. این حمایت CDCQ را قادر می‌سازد تا در لبه پیشرفت‌های فن‌آوری باقی بماند و فعالیت‌های خود را در حمایت از 80 شرکت کوچک و متوسط ​​در هر سال تثبیت کند.

CDCQ مستقر در Saint-Jérôme یک مرکز کالج برای انتقال فناوری (CCTT) وابسته به Cégep de Saint-Jérôme است که مشاغل در بخش کامپوزیت را هدف قرار می دهد. کمک های دولت کانادا این کشور را قادر می سازد ظرفیت خود را برای تحقیق، آزمایش، آزمایش، اعتبارسنجی و انتقال فناوری در زمینه توسعه پایدار تقویت کند..

CDCQ از زمانی که در سال 1989 ایجاد شد، مأموریتی برای افزایش دانش و رقابت شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در سراسر زنجیره ارزش بخش مواد کامپوزیتی با ارائه کمک‌های فنی، تحقیقات کاربردی و خدمات اشتراک اطلاعات به آنها داشت. با افزایش تقاضا برای محصولات زیست‌محیطی بیشتر، CDCQ می‌خواهد خدمات خود را افزایش دهد و تجهیزات پیشرفته جدیدی را برای تولید مواد کامپوزیت گرماسخت و پیشنهاد راه‌حل‌های نوآورانه برای کاهش ردپای زیست‌محیطی این بخش و انتشار گازهای گلخانه‌ای به دست آورد.

اعلامیه امروز بخشی از مجموعه ای از اطلاعیه های CED است که در هفته های آینده انجام می شود و در مجموع نزدیک به 40 میلیون دلار سرمایه گذاری در بیش از 20 پروژه نوآورانه توسط شرکت ها و سازمان های کبک را تایید می کند که به اقتصاد فردا کمک خواهند کرد. اینها سرمایه گذاری های استراتژیک در پروژه هایی هستند که کاهش اثرات زیست محیطی کانادا و تقویت اقتصاد سبز و انعطاف پذیر را ممکن می سازند.

نقل قول ها

دولت کانادا برای نشان دادن اینکه اقتصاد قوی و محیط زیست سالم دست به دست هم می دهند، تعهدات ملموسی را پذیرفته است. از جمله اقدامات دیگر، ما در حال انجام سرمایه گذاری های استراتژیک در فناوری های پاک هستیم، همانطور که امروزه در مورد پروژه CDCQ انجام می شود. با کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​برای نوآوری و رقابت بیشتر و با تقویت نوآوری برای توسعه فناوری‌ها و محصولات سبزتر، کانادایی‌ها را برای مشاغل امروز و فردا آماده می‌کنیم.»

استفان لاوزون، نماینده پارلمان آرژانتوی-لا کوچک-ملت و دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی روستایی

بحران آب و هوا همچنان یکی از بزرگترین چالش های زمان ماست. بنابراین ضروری است که مشاغل تشویق شوند تا فرآیندها و محصولات سازگارتر با محیط زیست را توسعه دهند تا به آنها در افزایش مزیت رقابتی در بلندمدت کمک کند. علاوه بر افزایش رقابت و رشد اقتصادی صنایع ما، کاهش ردپای اکولوژیکی ما – بخشی از برنامه بهبود اقتصادی ما – به ایجاد جوامع سالم‌تر کمک می‌کند.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

مبالغ اعلام شده امروز به ما این امکان را می دهد تا یک بار دیگر نشان دهیم که مرکز توسعه کامپوزیت کبک شریکی بی نظیر برای مشاغل کبک است. این مایه افتخار ماست که با پیشنهاد راه حل های سازگار با محیط زیست، توسعه پایدار را به نیروی محرکه اقدامات خود تبدیل کنیم.»

نادین لو گال، مدیر اجرایی Cégep de Saint-Jérôme

“این مشارکت به CDCQ این فرصت را می‌دهد تا راه‌حل‌های فن‌آوری نوآورانه‌ای را پیشنهاد کند که نیازهای صنعت و همچنین رویکردهای اقتصادی کارآمد و مسئولانه زیست‌محیطی را برآورده کند. این تجهیزات جدید همراه با تخصص ما، ما را در ارائه خدمات ما بیشتر خواهد کرد.”

Janic Lauzon، مدیر کل مرکز توسعه کامپوزیت کبک

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.