دولت کانادا اعلام می کند که قانون حقوق صاحبان سهام از 31 آگوست 2021 اجرایی می شود

[ad_1] 7 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا اجرای قانون حقوق صاحبان سهام بخش مهمی از تعهد دولت کانادا برای از بین بردن شکاف دستمزد جنسیتی و اطمینان از دریافت حقوق برابر برای کارگران با ارزش برابر است. این امر تغییرات طولانی مدت و پایداری را ایجاد خواهد کرد که تضمین

کد خبر : 91390
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۶
دولت کانادا اعلام می کند که قانون حقوق صاحبان سهام از 31 آگوست 2021 اجرایی می شود

[ad_1]

7 جولای 2021 گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

اجرای قانون حقوق صاحبان سهام بخش مهمی از تعهد دولت کانادا برای از بین بردن شکاف دستمزد جنسیتی و اطمینان از دریافت حقوق برابر برای کارگران با ارزش برابر است. این امر تغییرات طولانی مدت و پایداری را ایجاد خواهد کرد که تضمین می کند ارزش کار زنان در حال حاضر و در آینده به طور عادلانه جبران می شود. این امر به ویژه اهمیت دارد زیرا دولت کانادا برای اطمینان از بهبود اقتصادی فراگیر از همه گیری COVID-19 تلاش می کند.

امروز ، فیلومنا تاسی ، وزیر کار ، اعلام کرد که دولت این کار را انجام خواهد داد قانون حقوق صاحبان سهام در 31 آگوست 2021 ، و آن فینال لازم الاجرا است مقررات حقوق صاحبان سهام در حال حاضر در بخش دوم موجود است روزنامه کانادابه این اعلامیه در چارچوب یک بحث مجازی درباره آینده حقوق و دستمزد در کانادا با وزیر کار و کارن جنسن ، کمیسر حقوق صاحبان حقوق ، در فیس بوک لایو انجام شد.

این مقررات مربوط به حقوق صاحبان سهام از اجرای این برنامه حمایت خواهد کرد قانون حقوق صاحبان سهام، با هم تضمین می کنند که کارگران در محل های کار با مقررات فدرال حقوق مساوی برای کار با ارزش برابر دریافت می کنند.

به محض اجرایی شدن ، کارفرمایان با 10 یا بیشتر کارمند سه سال فرصت خواهند داشت تا برنامه های پیشگیرانه حقوق صاحبان حقوق خود را توسعه داده و اجرا کنند. کمیسیون حقوق و دستمزد مسئول اداره و اجرای قانون و مقررات آن خواهد بود و به همکاری نزدیک با احزاب محل کار در بخش خصوصی و دولتی تحت نظارت فدرال ادامه می دهد تا از اجرای این رژیم حقوق صاحبان حقوق حمایت و راهنمایی کند. به

نابرابری های جنسیتی طولانی مدت تنها در طول همه گیری COVID-19 تشدید شده است و ده ها سال دستاوردهای سخت برای زنان در محل کار را در معرض خطر قرار داده است. اجرای حقوق پیشگیرانه علاوه بر سایر تغییرات مهمی که دولت برای ایجاد محیط های کاری عادلانه تر ، ایمن تر و جامع تر ایجاد کرده است ، مانند الزامات شفافیت حقوق جدید و تقویت چارچوب فدرال که از کارگران در برابر آزار و خشونت محافظت می کند. هنگامی که کانادایی های سخت کوش می توانند برای کار با ارزش برابر روی دستمزد برابر حساب کنند ، اقتصاد ما قوی تر می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.