دولت کانادا از گسترش پارک وحشی Kitaskino Nuwenëné حمایت می کند و تلاش های حفاظتی را افزایش می دهد.

[ad_1] 2 فوریه 2022 – گتینو، کبک گسترش مناطق حفاظت شده و حفاظت شده در سرتاسر جهان یکی از مهم ترین اقداماتی است که کشورها می توانند برای مهار تلفات مداوم طبیعت و تنوع زیستی و کاهش بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی انجام دهند. امروز، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی، استیون گیلبولت،

کد خبر : 164370
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
دولت کانادا از گسترش پارک وحشی Kitaskino Nuwenëné حمایت می کند و تلاش های حفاظتی را افزایش می دهد.

[ad_1]

2 فوریه 2022 – گتینو، کبک

گسترش مناطق حفاظت شده و حفاظت شده در سرتاسر جهان یکی از مهم ترین اقداماتی است که کشورها می توانند برای مهار تلفات مداوم طبیعت و تنوع زیستی و کاهش بدترین اثرات تغییرات آب و هوایی انجام دهند.

امروز، وزیر محیط‌زیست و تغییرات آب و هوایی، استیون گیلبولت، و رئیس پیتر پودر از اولین کشور Mikisew Cree، از گسترش وسیع پارک وحشی Kitaskino Nuwenëné در شمال آلبرتا خبر دادند. از طریق 5.3 میلیون دلار با کمک مالی تحت حمایت صندوق طبیعت کانادا، اولین ملت Mikisew Cree و دولت آلبرتا مرزهای غربی موجود پارک را گسترش داده اند. این همکاری پارک را گسترش می دهد 1438 کیلومتر2 و به طور قابل توجهی به بزرگترین منطقه متصل جنگل های شمالی حفاظت شده در جهان می افزاید.

منطقه حفاظت شده جدید، زیستگاه حفاظت شده را برای گونه های در معرض خطر، از جمله گله گاومیش کوهان دار آمریکایی در معرض خطر دریاچه رونالد و کرین شمالی، و همچنین جرثقیل سیاه در خطر انقراض، گسترش خواهد داد. بخش توسعه یافته پارک همچنین هدفی از برنامه کاربری سرزمین Mikisew Cree First Nation برای حفظ یک حوضه آبخیز مهم از نظر زیست محیطی و فرهنگی را برآورده می کند.

دولت کانادا با همکاری نزدیک با رهبران بومی در زمینه حفاظت و شرکای استانی و سرزمینی، در جهت اهداف حفاظتی خود پیشرفت می کند. گسترش پارک وحشی Kitaskino Nuwenëné نقطه عطف مهم دیگری در هدف دولت مبنی بر حفاظت از 25 درصد از خشکی ها و اقیانوس ها در کانادا تا سال 2025 و تلاش برای رسیدن به 30 درصد از هر یک تا سال 2030 است.

امروز همچنین روز جهانی تالاب ها است، روزی که هر ساله به اهمیت حیاتی تالاب ها برای سلامت و رفاه بسیاری از گونه ها از جمله انسان ها اشاره می کند. علاوه بر این، روز جهانی تالاب‌ها نقش حیاتی حفاظت و راه‌حل‌های آب و هوایی مبتنی بر طبیعت را برای مقابله با تغییرات آب و هوایی در کانادا و سراسر جهان به ما یادآوری می‌کند. پارک استانی Kitaskino Nuwenëné Wildland حفاظت از آب‌هایی را که به دلتای Peace-Athabasca می‌ریزند، تالاب شناخته‌شده جهانی و یکی از بزرگترین دلتاهای آب شیرین در جهان، افزایش می‌دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.