دولت کانادا از گزارش حسابرس کل در مورد حفاظت از سیستم غذایی کانادا استقبال می کند

[ad_1] 9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دولت کانادا وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، ماری کلود بیبو، وزیر ماهیگیری، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، جویس موری، و وزیر امور شمال، دانیل وندال امروز در واکنش به گزارش حسابرس کل بیانیه زیر را صادر کردند. در مورد حفاظت از سیستم غذایی کانادا: ما از گزارش

کد خبر : 140439
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۵۹
دولت کانادا از گزارش حسابرس کل در مورد حفاظت از سیستم غذایی کانادا استقبال می کند

[ad_1]

9 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – دولت کانادا

وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، ماری کلود بیبو، وزیر ماهیگیری، اقیانوس‌ها و گارد ساحلی کانادا، جویس موری، و وزیر امور شمال، دانیل وندال امروز در واکنش به گزارش حسابرس کل بیانیه زیر را صادر کردند. در مورد حفاظت از سیستم غذایی کانادا:

ما از گزارش حسابرس کل در مورد حفاظت از سیستم غذایی کانادا استقبال می کنیم. ما اهمیت یافته ها را درک می کنیم و توصیه ها را می پذیریم.

از همان آغاز همه‌گیری COVID-19، دولت کانادا خستگی‌ناپذیر برای حفظ سلامت و رفاه کانادایی‌ها تلاش کرده است. در زمانی که با اختلالاتی در پردازش و تولید مواد غذایی مواجه بودیم و بیکاری و کاهش دستمزد منجر به افزایش خطرات ناامنی غذایی شد، ما اقدامات سریع و قاطعی را برای محافظت از عرضه مواد غذایی کانادا انجام دادیم.

گزارش حسابرس کل بر همکاری لازم برای حفاظت و تقویت عرضه مواد غذایی کانادا تاکید می کند. همانطور که این گزارش اشاره می کند، ما از یک پایه قوی از برنامه ها و مکانیسم های موجود برای ایجاد سریع برنامه های غذای اضطراری جدید استفاده کردیم و به طور گسترده با سهامداران در سراسر بخش غذا درگیر شدیم.

برای اطمینان از دسترسی پایدار کانادایی ها به غذا، برنامه هایی را برای رسیدگی به مشکلات در سراسر زنجیره تامین مواد غذایی، از پردازش گرفته تا مدیریت ضایعات، اجرا کردیم. ما اقداماتی را برای ایمن نگه‌داشتن کارگران انجام دادیم، بودجه‌ای را برای دریافت غذا بر روی سفره‌های افرادی که با ناامنی غذایی مواجه بودند، فراهم کردیم، از هدر رفتن غذای خوب جلوگیری کردیم، و بودجه را افزایش دادیم تا غذا و سایر اقلام ضروری را برای ساکنان مناطق دورافتاده در دسترس‌تر و مقرون به صرفه‌تر کنیم. جوامع شمالی دولت بیشتر از پروژه‌های نوآورانه به رهبری محلی حمایت کرد تا اطمینان حاصل شود که افراد و خانواده‌ها به غذای سالم و مقرون به صرفه در جوامع خود دسترسی دارند.

سیستم های غذایی برای سلامت و رفاه کانادایی ها و قدرت اقتصاد ما ضروری است. ما متعهد به کار در تمام سطوح دولتی و با ذینفعان برای برنامه ریزی بهتر و آمادگی برای بحران های آینده که بر سیستم غذایی تأثیر می گذارد، هستیم.

دولت کانادا متعهد به رعایت عدالت، پاسخگویی و سنجش عملکرد در طراحی و اجرای برنامه است. ما همچنین اهمیت جمع‌آوری و گزارش داده‌های مربوط به تجزیه و تحلیل مبتنی بر جنسیت پلاس (GBA+) و اهداف توسعه پایدار در ابتکارات دولتی را تشخیص می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که به نیازهای گروه‌های مختلف کانادایی پاسخ می‌دهیم و شرایط اجتماعی و اقتصادی را در نظر می‌گیریم. و ابعاد زیست محیطی توسعه پایدار.

همانطور که در تلاش های خود برای تقویت زنجیره تامین مواد غذایی پیش می رویم، از درس های ارزشمندی که در طول همه گیری آموخته ایم رشد خواهیم کرد. ما به کار مشترک ادامه خواهیم داد تا همه افراد در کانادا بتوانند به مقدار کافی از مواد غذایی ایمن، مغذی و متنوع از نظر فرهنگی دسترسی داشته باشند و سیستم غذایی کانادا انعطاف پذیر و نوآور باشد، محیط زیست ما را حفظ کند و از اقتصاد ما حمایت کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.