دولت کانادا از شرکت های فناوری پاک کانادا از مرحله تولید تا توسعه حمایت می کند

[ad_1] 11 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو بودجه SDTC به کارآفرینان کانادایی کمک می کند تا نوآوری های هوشمند خود را برای راه حل های آب و هوایی توسعه داده و توسعه دهند کارآفرینان کانادایی پیشتازان جهان در زمینه توسعه فناوری های متنوع پاک و در عین حال پیشبرد اقتصاد کانادا هستند. علیرغم اختلالات

کد خبر : 92962
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۱۹
دولت کانادا از شرکت های فناوری پاک کانادا از مرحله تولید تا توسعه حمایت می کند

[ad_1]

11 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو

بودجه SDTC به کارآفرینان کانادایی کمک می کند تا نوآوری های هوشمند خود را برای راه حل های آب و هوایی توسعه داده و توسعه دهند

کارآفرینان کانادایی پیشتازان جهان در زمینه توسعه فناوری های متنوع پاک و در عین حال پیشبرد اقتصاد کانادا هستند. علیرغم اختلالات و عدم قطعیت های ناشی از COVID-19 ، شرکت های پاک کننده کانادایی با چابکی ، نبوغ و انعطاف پذیری به پیشبرد رهبری جهانی ما پاسخ دادند.

امروز ، فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، از سرمایه گذاری 19.1 میلیون دلاری در شش شرکت تحول آفرین کانادایی از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) خبر داد. کارآفرینان کانادایی در سراسر کشور با نوآوری هایی مانند فن آوری های پیچیده سنجش بتن ، توسعه پیشرفته Eavor-Loop E برای تولید گرما و نیرو بدون انتشار گازهای گلخانه ای ، و سیستم جنگل کاری خودکار مبتنی بر هواپیماهای بدون سرنشین Flash Forest ، در حال پیشرو در راه اقتصاد خالص صفر این پروژه ها بدون شک نقش رهبری کانادا را در صحنه بین المللی تضمین می کند.

بودجه حیاتی SDTC به کارآفرینان کمک می کند تا نوآوری های تمیز را توسعه داده و به کار گیرند ، توسعه بازار تمیزکننده کانادایی قوی را تقویت می کند و اقتصاد را برای آینده پس از همه گیری ایجاد می کند. اینگونه است که ما بهبودی سبز و آینده ای پاک را برای نسل های بعدی تضمین می کنیم.

SDTC نوآوری را در هر مرحله ، از بذر تا مقیاس بالا ، کاتالیز می کند.

دو شرکت فارغ التحصیلان صندوق سرمایه گذاری SDTC برای کارآفرینان در مراحل اولیه هستند که اکنون تجارت خود را به سطح بعدی می برند:

  • Solid State of Mind Inc. ، در مونترال ، کبک ، 520،000 دلار برای ساخت نرم افزار برای کاهش میزان داده های مورد نیاز برای آموزش و آموزش مجدد مدل های تشخیص شیء هوش مصنوعی دریافت می کند.
  • Flash Forest Inc. ، در تورنتو ، انتاریو ، 1.7 میلیون دلار برای توسعه یک سیستم جنگل زدایی سریع و مبتنی بر هواپیماهای بدون سرنشین دریافت می کند که با بسیاری از شرایط محیطی مختلف و مکانهای با دسترسی دشوار سازگار است و هزینه ها و زمان جنگلکاری را کاهش می دهد.

دو شرکت در حال راه اندازی هستند که برای توسعه بیشتر نوآوری های خود پشتیبانی می کنند:

  • Eavor Technologies Inc. ، در کلگری ، آلبرتا ، 4.3 میلیون دلار برای توسعه Eavor-Loop 2.0 دریافت می کند ، اولین شکل مقیاس پذیر از قدرت بار پایه تمیز.
  • HaiLa Technologies Inc. ، در مونترال ، کبک ، 3 میلیون دلار برای توسعه یک تراشه ارتباطی با انرژی بسیار کم برای سنسورهای بی سیم که در محیط Wi-Fi کار می کنند ، دریافت می کند.

دو شرکت در حال دریافت سرمایه گذاری های گسترده برای کسب و کار خود از طریق تجاری سازی اولیه و رهبری بازار هستند:

  • Giatec Scientific Inc. ، در اتاوا ، انتاریو ، 5.1 میلیون دلار برای افزودن فناوری های سنجش اضافی برای نظارت بر عملکرد بتن در آماده سازی ، تحویل و استفاده از آن دریافت می کند.
  • Questor Technology Inc. ، در کلگری ، آلبرتا ، 4.5 میلیون دلار برای توسعه خانواده ای از سیستم های با کارایی بالا برای تبدیل گرمای اضافی به برق دریافت می کند.

از وب سایت SDTC دیدن کنید تا در مورد این رهبران cleantech و نحوه پیشرفت کانادا در زمینه راه حل های آب و هوایی جهانی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.