دولت کانادا از شرکت مبتکر پیشگام در فناوری جدید تصفیه فاضلاب حمایت می کند

[ad_1] سرمایه‌گذاری از SENTRY Water Monitoring، یک شرکت فن‌آوری پاک کانادایی در حال رشد، پشتیبانی می‌کند و به بهینه‌سازی تصفیه فاضلاب و حفاظت از محیط زیست آبی کمک می‌کند. 26 نوامبر 2021 – شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی

کد خبر : 134620
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
دولت کانادا از شرکت مبتکر پیشگام در فناوری جدید تصفیه فاضلاب حمایت می کند

[ad_1]

سرمایه‌گذاری از SENTRY Water Monitoring، یک شرکت فن‌آوری پاک کانادایی در حال رشد، پشتیبانی می‌کند و به بهینه‌سازی تصفیه فاضلاب و حفاظت از محیط زیست آبی کمک می‌کند.

26 نوامبر 2021 – شارلوت تاون، جزیره پرنس ادوارد

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت های نوآور از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می کند.

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، و شان کیسی، عضو پارلمان شارلوت تاون، سرمایه گذاری 1.9 میلیون دلاری در نظارت بر آب SENTRY مستقر در شارلوت تاون از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) را اعلام کردند. این اولین سرمایه گذاری SDTC در نظارت بر آب SENTRY و بخشی از مشارکتی است که این شرکت را به عنوان پیشرو در صنعت در تصفیه فاضلاب ارتقا می دهد.

SENTRY Water Monitoring از این سرمایه گذاری برای ارتقای فناوری خود برای بهینه سازی تصفیه خانه های فاضلاب (WWTP) استفاده خواهد کرد. حسگر بیوالکتروشیمیایی منحصربه‌فرد این شرکت سلامت میکروبی را در زمان واقعی نظارت می‌کند و عملکرد قوی و قابل اعتمادی را حتی در شرایط سخت فاضلاب ارائه می‌کند.

WWTP ها یک هدف حیاتی را انجام می دهند، حذف آلاینده ها از فاضلاب خانگی و صنعتی برای تولید محصول نهایی که می تواند به طور ایمن در محیط تخلیه شود یا برای آبیاری استفاده شود و از آلودگی نهرها، رودخانه ها و اقیانوس ها جلوگیری کند. با پایش مداوم داده‌های بیولوژیکی، فناوری پیشرو SENTRY Water Monitoring می‌تواند اثرات منفی بر عملکرد کارخانه و کیفیت آب حاصل را به حداقل برساند.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری امروز به رشد اقتصاد ما کمک می کند و از توانایی کانادا برای انجام تعهدات اقلیمی 2030 خود و رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.