دولت کانادا از سرمایه گذاری 1.44 میلیارد دلاری در Telesat برای حمایت از آینده ارتباطات جوامع روستایی و دور دست خبر می دهد

سرمایه گذاری در Telesat Lightspeed به همه کانادایی ها کمک می کند تا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند و رهبری کانادا را در اقتصاد فضایی جدید حفظ کنند. 12 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو همزمان با آمادگی کانادا برای خروج از بیماری همه گیر ، دولت کانادا سرمایه گذاری های لازم برای بهبود

کد خبر : 93550
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
دولت کانادا از سرمایه گذاری 1.44 میلیارد دلاری در Telesat برای حمایت از آینده ارتباطات جوامع روستایی و دور دست خبر می دهد


سرمایه گذاری در Telesat Lightspeed به همه کانادایی ها کمک می کند تا به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشند و رهبری کانادا را در اقتصاد فضایی جدید حفظ کنند.

12 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو

همزمان با آمادگی کانادا برای خروج از بیماری همه گیر ، دولت کانادا سرمایه گذاری های لازم برای بهبود اقتصادی قوی را انجام می دهد. سرمایه گذاری های استراتژیک در زمینه اتصال نه تنها به عنوان کاتالیزوری برای ایجاد شغل و رشد اقتصادی عمل می کند بلکه تعهد دولت را برای دسترسی همه شهروندان کانادایی به اینترنت پرسرعت تسهیل می کند.

امروز ، کرستیا فریلند ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی ، به همراه فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، اعلام کردند که دولت کانادا با Telesat موافقت اصولی کرده است. 1.44 میلیارد دلار در صورت فلکی ماهواره ای Telesat در مدار پایین زمین (LEO) ، Telesat Lightspeed سرمایه گذاری کنید. اجرای این توافقنامه در اصل ، تأمین مالی Telesat را از طریق 790 میلیون دلار وام قابل بازپرداخت و 650 میلیون دلار سرمایه گذاری ممتاز در سهام انجام می دهد که دولت برای آن سود سهام دریافت می کند. به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری ، دولت همچنین ضمانت نامه هایی را دریافت می کند که می توانند به سهام مشترک Telesat تبدیل شوند تا کانادایی ها بتوانند در صعود مالی Telesat Lightspeed سهیم شوند.

Telesat Lightspeed ، Telesat و کانادا را به عنوان رهبران جهانی در بازار بسیار رقابتی برای خدمات ماهواره ای و اقتصاد فضایی جدید که به سرعت در حال رشد است قرار می دهد. Telesat Lightspeed از سال 2024 اینترنت پهن باند و اتصال LTE و 5G را در کانادا فعال می کند و در نهایت تقریبا 40،000 خانوار را در مناطق روستایی و دور افتاده متصل می کند. همچنین به ارائه خدمات به طور قابل توجهی بهتر در بسیاری از مناطق کشور که در آن سرعتهای فعلی برای برآوردن خواسته های دنیای دیجیتالی روزافزون تلاش می کنند ، کمک می کند و خدمات شرکت را برای مشتریان تجاری در صنایعی مانند حمل و نقل هوایی و حمل و نقل بهبود می بخشد.

این فناوری به دولت کمک می کند تا تا سال 2030 تمام خانواده های کانادایی را به اینترنت پرسرعت متصل کند ، از جمله بسیاری از جوامع بومی در شمال و شمال شمال که فاقد اتصال مورد نیاز برای رفاه اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی هستند.

این سرمایه گذاری مزایای زیادی برای کانادایی ها دارد. Telesat متعهد شده است:

  • سرمایه گذاری 3.6 میلیارد دلار در هزینه های سرمایه ای در کانادا
  • هزینه بیش از 1.6 میلیارد دلار هزینه های عملیاتی کانادا در 15 سال آینده
  • حفظ 700 شغل
  • حمایت از دانشجویان دوره متوسطه از طریق 100 شغل مشارکتی و 800،000 دلار بورسیه تحصیلی ، با تمرکز بر زنان در برنامه های STEM

اینترنت پرسرعت وسیله ای ضروری برای افراد ، مشاغل و موسسات برای دسترسی به اطلاعات ، ارائه خدمات و ایجاد فرصت است. با سرمایه گذاری در Telesat Lightspeed ، دولت گامی مهم در جهت هدف خود برای اتصال همه کانادایی ها به اینترنت پرسرعت ، صرف نظر از محل زندگی آنها برداشته است.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.