دولت کانادا از رهبر نوظهور در زمینه فوتونیک تراشه سیلیکونی که حسگرهای ناوبری را برای وسایل نقلیه خودران تولید می کند حمایت می کند.

[ad_1] 30 نوامبر 2021 – مونترال، کبک سرمایه گذاری از OSCP، یک شرکت فناوری پاک کانادایی در حال رشد، پشتیبانی می کند و به ارتقای ایمنی و دقت وسایل نقلیه خودران و پهپادها کمک می کند. کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت

کد خبر : 136601
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۱۵
دولت کانادا از رهبر نوظهور در زمینه فوتونیک تراشه سیلیکونی که حسگرهای ناوبری را برای وسایل نقلیه خودران تولید می کند حمایت می کند.

[ad_1]

30 نوامبر 2021 – مونترال، کبک

سرمایه گذاری از OSCP، یک شرکت فناوری پاک کانادایی در حال رشد، پشتیبانی می کند و به ارتقای ایمنی و دقت وسایل نقلیه خودران و پهپادها کمک می کند.

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت‌های نوآور، از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می‌کند.

امروز، François-Philippe Champagne، وزیر نوآوری، علم و صنعت، از سرمایه گذاری 3.2 میلیون دلاری در One Silicon Chip Photonics (OSCP) مستقر در مونترال از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) خبر داد. این دومین سرمایه گذاری SDTC در OSCP است، فارغ التحصیل از صندوق بذر SDTC برای کارآفرینان فناوری پاک در مراحل اولیه که زمین محکمی به دست آورده اند و آماده افزایش مقیاس هستند.

OSCP یک پیشگام در حال ظهور در فناوری حسگرهای نوری است و حسگرهای ناوبری اینرسی را برای وسایل نقلیه خودران می‌سازد. OSCP از سرمایه گذاری SDTC برای توسعه سنسورهای ناوبری اینرسی سبک تر و کم هزینه برای نسل بعدی وسایل نقلیه خودران و پهپادها استفاده خواهد کرد.

این ابتکار همچنین شامل طراحی یک واحد اندازه‌گیری اینرسی جدید (IMU) می‌شود که عملکرد بالایی در جهت‌یابی دقیق هر جسم متحرک ارائه می‌دهد و در نتیجه ایمنی و دقت وسایل نقلیه خودران را ارتقا می‌دهد. هدف OSCP این است که فناوری IMU خود را از طریق یک سری بهبودهای طراحی و اعتبار سنجی بازار کاهش دهد.

وسایل نقلیه خودران می توانند مزایای زیست محیطی قابل توجهی را از طریق حمل و نقل کارآمدتر ارائه دهند که مصرف انرژی را کاهش می دهد و به اقتصاد کربن صفر خالص کمک می کند.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری امروز به رشد اقتصاد ما، حفاظت از محیط زیست و تضمین حمل و نقل ایمن تر و کارآمدتر کمک می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.