دولت کانادا از اولین جامعه انرژی خالص بدون صفر در نوا اسکوشیا حمایت می کند

[ad_1] همکاری New Dawn Enterprises و Verschuren Center از کاهش انتشار و صرفه جویی در هزینه انرژی برای ساکنان پشتیبانی می کند 12 جولای 2021 · سیدنی ، نوا اسکوشیا · آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA) و محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا (ECCC) راه حلهای فناوری پاک نقش بزرگتری را در

کد خبر : 92353
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱:۴۸
دولت کانادا از اولین جامعه انرژی خالص بدون صفر در نوا اسکوشیا حمایت می کند

[ad_1]

همکاری New Dawn Enterprises و Verschuren Center از کاهش انتشار و صرفه جویی در هزینه انرژی برای ساکنان پشتیبانی می کند

12 جولای 2021 · سیدنی ، نوا اسکوشیا · آژانس فرصت های آتلانتیک کانادا (ACOA) و محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا (ECCC)

راه حلهای فناوری پاک نقش بزرگتری را در اقتصاد ما ایفا می کنند – ایجاد فرصت های تجاری جدید و کمک به جوامع و مشاغل برای کاهش ردپای کربن خود. به همین دلیل است که دولت کانادا از سازمان های کانادایی آتلانتیک در کارهای مهم خود برای کاهش آلودگی و ایجاد یک اقتصاد تمیزتر ، قوی تر و رقابتی تر حمایت می کند.

با کاهش اتلاف انرژی ، مقرون به صرفه ساختن مکان هایی برای زندگی مردم

امروز ، دولت کانادا تقریباً 1.8 میلیون دلار بودجه به New Dawn Enterprises و مرکز Verschuren برای پایداری در انرژی و محیط زیست برای کمک به تولید برق پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساکنان پارکهای درخت کاج اعلام کرد. این اطلاعیه توسط Jaime Battiste ، نماینده پارلمان سیدنی ویکتوریا ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول ACOA و مایک کلوی ، نماینده پارلمان کیپ برتون-کانسو ، اعلام شد. به نمایندگی از جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا.

این بودجه به New Dawn اجازه می دهد تا یک باغ خورشیدی اجتماعی بسازد و زیرساخت های مربوط به انرژی و گرمایش را در Pine Tree Park Estates به روز کند. همچنین از مرکز ورشچورن به عنوان مدیر پروژه و جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای اطلاع رسانی و بهبود پروژه های مشابه در آینده پشتیبانی می کند. باغ خورشیدی 100 درصد از نیازهای انرژی املاک را تأمین می کند و صفر گازهای گلخانه ای تولید نمی کند. این همکاری به عنوان اولین جامعه انرژی خالص در نوا اسکوشیا ، الگویی برای رشد پاک در سراسر آتلانتیک کانادا خواهد بود.

در برنامه اقلیمی تقویت شده کانادا ، اقداماتی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در سراسر این کشور پیشنهاد شده است. این ابتکارات با کاهش ضایعات انرژی به مکانهایی که در آن زندگی می کنیم و جمع آوری می شود مقرون به صرفه تر می شود. دولت کانادا به ارائه اقدامات جدید و تقویت اقلیم ادامه خواهد داد تا از هدف ما در سال 2030 فراتر رود و تا سال 2050 به صفر گازهای گلخانه ای صفر برسد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.