دولت کانادا از انجام اولین بررسی ماهی قزل آلا در اقیانوس آرام در نوع خود از اکسپدیشن حمایت می کند

[ad_1] 18 فوریه 2022 ونکوور، پیش از میلاد – در سال های اخیر، تغییرات آب و هوایی، از دست دادن زیستگاه و فشار ماهیگیری بر ماهی قزل آلا اقیانوس آرام در هر مرحله از چرخه زندگی آنها تأثیر منفی گذاشته است. کشتی تحقیقاتی CCGS در تلاشی برای پر کردن شکاف‌ها در درک ما از توزیع،

کد خبر : 168174
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۵:۰۱
دولت کانادا از انجام اولین بررسی ماهی قزل آلا در اقیانوس آرام در نوع خود از اکسپدیشن حمایت می کند

[ad_1]

18 فوریه 2022

ونکوور، پیش از میلاد – در سال های اخیر، تغییرات آب و هوایی، از دست دادن زیستگاه و فشار ماهیگیری بر ماهی قزل آلا اقیانوس آرام در هر مرحله از چرخه زندگی آنها تأثیر منفی گذاشته است. کشتی تحقیقاتی CCGS در تلاشی برای پر کردن شکاف‌ها در درک ما از توزیع، بهره‌وری و بقای ماهی آزاد در محیط‌های ساحلی و دریاهای آزاد – تحت شرایط آب و هوایی متغیر جهانی – سر جان فرانکلین این سفر پنج هفته ای را در اقیانوس آرام شمالی آغاز می کند تا اولین بررسی پان-اقیانوس آرام را از پنج گونه ماهی قزل آلا در اقیانوس آرام انجام دهد.

این ماموریت بخشی از سال بین‌المللی ماهی قزل آلا در سال 2022 است که یک ابتکار تحقیقاتی و توسعه‌ای است که توسط کمیسیون ماهیان آنادروموس اقیانوس آرام شمالی و سازمان حفاظت از ماهی آزاد اقیانوس اطلس شمالی سازماندهی شده است. دانشمندان و خدمه از CCGS سر جان فرانکلین کشتی سازمان ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده به آن ملحق خواهد شد بل ام شیمادا، کشتی روسی R/V TINRO و کشتی ماهیگیری تجاری کانادایی، F/V روح خام، در یک بررسی همکاری بی سابقه از شمال اقیانوس آرام.

شیلات و اقیانوس های کانادا از طریق صندوق بازسازی و نوآوری ماهی قزل آلا بریتیش کلمبیا (BCSRIF) به این تحقیق کمک می کند. BCSRIF که توسط دولت کانادا و استان بریتیش کلمبیا تأمین مالی می شود، از فعالیت های حفاظت و بازسازی ماهی قزل آلا و همچنین پروژه هایی حمایت می کند که تضمین می کند بخش ماهی و غذاهای دریایی در بریتیش کلمبیا برای پایداری زیست محیطی و اقتصادی بلندمدت قرار دارد.

در طول سال 2022 و پس از آن، دولت کانادا به اقدامات خود برای حمایت از حفاظت از ماهی قزل آلا در سواحل اقیانوس آرام ادامه خواهد داد. در سال 2021، شرکت شیلات و اقیانوس‌های کانادا ابتکار 647 میلیون دلاری راهبردی برای ماهی قزل آلا در اقیانوس آرام را راه‌اندازی کرد که بزرگترین و متحول‌کننده‌ترین سرمایه‌گذاری کانادا در زمینه ماهی قزل آلا است که هدف آن جلوگیری از کاهش تاریخی ویرانگر ذخایر کلیدی ماهی آزاد اقیانوس آرام و بازسازی این گونه‌ها به سطوح پایدار است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.