دولت کانادا از احیای خیابان ها و محله های اصلی در جنوب انتاریو حمایت می کند

[ad_1] FedDev انتاریو بیش از 23 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند تا مردم را به خیابان های اصلی انتاریو بازگرداند ، از بهبود تقریبا 5،000 مشاغل محلی حمایت می کند و از بیش از 3000 شغل محافظت می کند. 13 آگوست 2021 – همیلتون ، انتاریو خیابانهای اصلی انتاریو گردشگران و مردم محلی را

کد خبر : 91573
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
دولت کانادا از احیای خیابان ها و محله های اصلی در جنوب انتاریو حمایت می کند

[ad_1]

FedDev انتاریو بیش از 23 میلیون دلار سرمایه گذاری می کند تا مردم را به خیابان های اصلی انتاریو بازگرداند ، از بهبود تقریبا 5،000 مشاغل محلی حمایت می کند و از بیش از 3000 شغل محافظت می کند.

13 آگوست 2021 – همیلتون ، انتاریو

خیابانهای اصلی انتاریو گردشگران و مردم محلی را به طور یکسان جمع می کنند تا از همه چیزهایی که جوامع ما ارائه می دهند ، لذت ببرند و در عین حال از مشاغل و جاذبه های محلی حمایت کنند. در حالی که همه گیری جهانی از طریق محدودیت های بهداشتی و کاهش تردد در پای پیاده روی همه مشاغل و خیابانهای اصلی را تحت تأثیر قرار داده است ، دولت کانادا متعهد است که به بازسازی مشاغل محلی ما و بازگرداندن مردم به خیابانهای اصلی انتاریو کمک کند.

امروز ، خانم محترم فیلومنا تاسی ، وزیر کار و نماینده پارلمان همیلتون وست -آنکستر -دونداس ، 23.25 میلیون دلار سرمایه گذاری FedDev انتاریو را برای حمایت از بازیابی و احیای خیابان های اصلی در جنوب انتاریو از طریق راه اندازی ابتکار خیابان اصلی من اعلام کرد. به این اعلامیه به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی فدرال انتاریو جنوبی (FedDev Ontario) اعلام شد.

خیابان اصلی من شورای توسعه دهندگان اقتصادی انتاریو (EDCO) و موسسه شهرسازی کانادا (CUI) را گرد هم می آورد تا از احیای 200 محله در جنوب انتاریو حمایت کند. به عنوان بخشی از این سرمایه گذاری ، EDCO کمک غیرقابل بازپرداخت 13.25 میلیون دلار دریافت می کند تا بتواند سفیران محلی Main Street را برای ارائه خدمات مشاوره ای به مشاغل محلی و جذب نسل جدیدی از کارآفرینان محلی برای پر کردن ویترین خالی فروشگاه ها در این محله ها دریافت کند. این سرمایه گذاری شامل 10 هزار دلار بودجه برای مشاغل واجد شرایط برای اجرای برنامه های رشد آنها می شود.

با سرمایه گذاری غیر قابل بازپرداخت 10 میلیون دلاری ، موسسه شهرسازی کانادا (CUI) با سازمان های غیر انتفاعی در جوامع جنوب انتاریو همکاری می کند تا از طریق نصب و راه اندازی ، رویدادها و فعالیت هایی که به بازگرداندن ترافیک پیاده کمک می کند ، به احیای محلات کمک کند. به خیابان های اصلی بودجه ارائه شده از طریق CUI همچنین به جوامع کمک می کند تا برنامه های اصلی بازیابی خیابان ها را توسعه دهند ، که نقشه راه برای محله ها برای بازیابی پس از همه گیری ایجاد می کند.

CUI و EDCO اقدامات خاصی را از طریق برنامه نویسی خود برای حمایت از بهبود کلی خیابان اصلی ، از طریق حمایت هدفمند از محله های نژادپرست و اقدامات برای کاهش موانع پیش روی گروه های کم نماینده ، اجرا خواهند کرد.

این سرمایه گذاری ها از 3000 شغل و نزدیک به 5000 کسب و کار در جنوب انتاریو پشتیبانی می کند و تعهد دولت کانادا برای کمک به رونق مشاغل محلی را همزمان با بازگرداندن سرزندگی و تردد تجاری به محله های محلی نشان می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.