دولت کانادا از ابتکار قدرتمند شرکت آینده نگر برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از طریق بهینه سازی زنجیره تامین لبنیات حمایت می کند.

[ad_1] سرمایه گذاری از Milk Moovement، یک شرکت فناوری پاک کانادایی در حال رشد، حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا صنعت لبنیات را مدرن کرده و به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست یابد. 26 نوامبر 2021 – سنت جان، نیوفاندلند و لابرادور کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال

کد خبر : 134593
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
دولت کانادا از ابتکار قدرتمند شرکت آینده نگر برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از طریق بهینه سازی زنجیره تامین لبنیات حمایت می کند.

[ad_1]

سرمایه گذاری از Milk Moovement، یک شرکت فناوری پاک کانادایی در حال رشد، حمایت می کند و به کانادا کمک می کند تا صنعت لبنیات را مدرن کرده و به اهداف جاه طلبانه آب و هوایی خود دست یابد.

26 نوامبر 2021 – سنت جان، نیوفاندلند و لابرادور

کارآفرینان فناوری پاک کانادا در حال اثبات قدرت خود برای مقابله با چالش های زیست محیطی امروزی هستند. دولت کانادا با همکاری شرکت های نوآور از رشد اقتصاد سبزتر حمایت می کند.

امروز، François-Philippe Champagne، وزیر نوآوری، علم و صنعت، از سرمایه گذاری 1.5 میلیون دلاری در جنبش شیر مستقر در سنت جان از طریق فناوری توسعه پایدار کانادا (SDTC) خبر داد. این دومین سرمایه‌گذاری SDTC در Milk Moovement و بخشی از یک همکاری مستمر است که به این شرکت کمک می‌کند تا نرم‌افزار مبتنی بر ابر خود را برای اتصال همه بازیکنان در زنجیره تامین شیر خام توسعه دهد.

Milk Moovement فارغ التحصیل صندوق بذر SDTC برای کارآفرینان در مراحل اولیه است که زمین محکمی به دست آورده اند و آماده افزایش مقیاس هستند. این شرکت از بودجه قبلی برای حمایت از توسعه نرم‌افزار مبتنی بر ابر خود استفاده کرد تا کارایی زنجیره تامین لبنیات را از طریق ویژگی‌هایی مانند نظارت بر حمل و نقل، ردیابی تولید، نظارت بر کیفیت و بهینه‌سازی مسیر بهبود بخشد و در نتیجه ردپای کربن کامیون‌های لبنی را کاهش دهد.

Milk Moovement از آخرین سرمایه گذاری SDTC برای پیشبرد بهینه سازی مسیر و ابتکار تطبیق کیفیت شیر ​​خود استفاده خواهد کرد و از هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده برای مدیریت و بهینه سازی حرکت شیر ​​خام از عرضه کننده به مشتری استفاده می کند.

دولت کانادا متعهد به سرمایه گذاری در فناوری پاک است که پایه و اساس یک اقتصاد قوی تر، سبزتر و پایدارتر است که فرصت هایی را برای همه کانادایی ها ایجاد می کند. سرمایه گذاری امروز به رشد اقتصاد ما کمک می کند و از توانایی کانادا برای انجام تعهدات اقلیمی 2030 خود و رسیدن به انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 حمایت می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.