دولت کانادا اجرای قانون اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی را پیش می برد

10 دسامبر 2021 – اتاوا – وزارت دادگستری کانادا پیاده سازی قانون اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی (قانون) مستلزم همکاری با First Nations، Inuit و Métis Nation برای ایجاد یک برنامه عملیاتی است که اقدامات خاصی را برای اجرای اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی (اعلامیه) مشخص می

کد خبر : 140951
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۴۳
دولت کانادا اجرای قانون اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی را پیش می برد


10 دسامبر 2021 – اتاوا – وزارت دادگستری کانادا

پیاده سازی قانون اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی (قانون) مستلزم همکاری با First Nations، Inuit و Métis Nation برای ایجاد یک برنامه عملیاتی است که اقدامات خاصی را برای اجرای اعلامیه سازمان ملل متحد در مورد حقوق مردمان بومی (اعلامیه) مشخص می کند، در نتیجه بومیان را قادر می سازد از حداقل استانداردها برای بقا، کرامت و رفاه مردم مربوطه خود.

دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا امروز یک فرآیند مشاوره، همکاری و تعامل با مردم بومی را برای پیشبرد اجرای این قانون آغاز کرد. مطابق با این قانون، دولت کانادا با مشارکت مردم بومی برای ایجاد یک برنامه عمل برای دستیابی به اهداف اعلامیه، از جمله اقداماتی برای اطمینان از مطابقت قوانین فدرال با اعلامیه، کار خواهد کرد.

به عنوان اولین گام، بودجه در حال حاضر برای مردم بومی و دولت ها و سازمان های آنها، از طریق فراخوان برای ارائه پیشنهاد، برای حمایت از مشارکت آنها در فرآیند مشاوره، همکاری و مشارکت در دسترس است. این شامل بودجه برای حمایت از مشاوره های بومی در مورد اقدامات برنامه عمل، از جمله اقدامات برای اطمینان از سازگاری قوانین فدرال با اعلامیه، و گزارش سالانه پیشرفت است. از طریق فرآیند مشاوره، همکاری و تعامل، مردم بومی، گروه‌ها و سازمان‌ها این فرصت را خواهند داشت تا دیدگاه‌ها و اولویت‌های خود را برای اجرای این قانون از طریق راه‌ها و روش‌های مختلف در ماه‌های آینده به اشتراک بگذارند.

نتیجه این کار مشترک به پیشبرد مصالحه و تقویت روابط ملت به ملت، تاج و تخت، دولت با دولت با مردم بومی بر اساس تأیید حقوق، احترام، همکاری و مشارکت کمک خواهد کرد. پیشبرد این کار مشترک بخش مهمی از تلاش های جمعی ما برای رسیدگی به میراث استعمار، خشونت، نژادپرستی سیستماتیک و تبعیض است که بومیان کانادا با آن مواجه هستند.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.