دولت کانادا آزمایشات سریع آنتی ژن را از طریق شرکای داروسازی جدید در اختیار سازمان های کوچک و متوسط ​​بیشتری قرار می دهد

[ad_1] افزایش آزمایش سریع آنتی ژن در محل کار برای غربالگری کارکنان بدون علامت برای COVID-19 به شناسایی موارد و محدود کردن شیوع کمک می کند. 13 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | بهداشت کانادا پوشش واکسیناسیون بالا و رو به افزایش است ، اما شواهد بین المللی نشان می دهد که اقدامات بهداشتی

کد خبر : 90173
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
دولت کانادا آزمایشات سریع آنتی ژن را از طریق شرکای داروسازی جدید در اختیار سازمان های کوچک و متوسط ​​بیشتری قرار می دهد

[ad_1]

افزایش آزمایش سریع آنتی ژن در محل کار برای غربالگری کارکنان بدون علامت برای COVID-19 به شناسایی موارد و محدود کردن شیوع کمک می کند.

13 آگوست 2021 | اتاوا ، ON | بهداشت کانادا

پوشش واکسیناسیون بالا و رو به افزایش است ، اما شواهد بین المللی نشان می دهد که اقدامات بهداشتی پایدار برای جلوگیری از احیای COVID-19 ناشی از Variants of Concern (VOC) به ویژه در افراد غیر واکسینه نشده و مورد نیاز است. آزمایش ، غربالگری ، ردیابی و انزوا برای نظارت بر سطوح COVID-19 در جامعه ، نظارت بر انواع نگران کننده و همچنین تشخیص و مدیریت شیوع همچنان مهم است.

امروز ، پتی حاجدو ، وزیر بهداشت ، اعلام کرد که بیش از 2000 داروخانه محلی برای توزیع سریع تست آنتی ژن در مشاغل کوچک و متوسط ​​و سازمان های غیر انتفاعی ثبت نام کرده اند-این شامل داروخانه های مستقل ، Rexall ، Sobeys و Shoppers Drug Mart است. داروخانه های آلبرتا ، ساسکاچوان ، مانیتوبا و انتاریو. افزایش نقاط توزیع محلی آزمایش های سریع آنتی ژن ، سازمان های کوچک و متوسط ​​(SMO) را برای انجام کار غربالگری محل کار برای کارکنان خط مقدم خود و افرادی که به سر کار برمی گردند آسان تر می کند. دولت کانادا آزمایشات سریع رایگان را برای این ابتکار ارائه می دهد. با این حال ، داروخانه ها ممکن است هزینه کمی برای هر جعبه 25 تست دریافت کنند.

در کنار سایر اقدامات بهداشت عمومی مانند پوشیدن ماسک ، بهداشت دست و واکسیناسیون ، آزمایش سریع یک لایه مهم محافظت در برابر COVID-19 است. این می تواند به عنوان یک ابزار غربالگری برای کمک به محافظت از کارگران ، خانواده ها و جوامع مورد استفاده قرار گیرد و در عین حال به ایمن نگه داشتن محیط کار و اقتصاد سالم کمک کند. آزمایشات سریع را می توان به راحتی و با خیال راحت در محل کار انجام داد تا به شناسایی افرادی که ممکن است به COVID-19 آلوده باشند ، اما هیچ علائمی ندارند ، کمک شود. افراد می توانند در کمتر از 15 دقیقه به نتیجه برسند.

دولت کانادا با سهولت یافتن داروخانه محلی که آزمایشات سریع آنتی ژن را در جامعه خود توزیع می کند ، توزیع آزمایشات سریع سریع را از طریق یک پورتال یک مرحله ای گسترش می دهد. به SMO های آلبرتا ، ساسکاچوان ، مانیتوبا و انتاریو امکان اخذ آزمایش در داروخانه داده می شود.

اطلاعیه امروز با تکیه بر تلاش های فعلی آنها در زمینه سلامت عمومی ، از جوامع حمایت بیشتری می کند. دولت کانادا همچنان به استفاده و آزمایش سریع به استانها و مناطق برای استفاده در مراکز مراقبت طولانی مدت ، مدارس و محل کار ادامه می دهد.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.