دولت هند 11 صرافی رمزارز را که به دلیل فرار مالیاتی مورد بررسی قرار گرفته اند، نشان می دهد که 13 میلیون دلار بازیابی شده است – مالیات بیت کوین نیوز

[ad_1] دولت هند فاش کرده است که 11 صرافی ارزهای دیجیتال توسط سازمان مالیاتی این کشور تحت بررسی قرار گرفته اند. حدود 95.86 کرور روپیه (12.6 میلیون دلار) از آنها بازیابی شده است. ۱۱ صرافی رمزارز به دلیل فرار مالیاتی مورد بررسی قرار گرفتند دولت هند روز دوشنبه در لوک سبها، مجلس سفلی پارلمان، به

کد خبر : 184887
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
دولت هند 11 صرافی رمزارز را که به دلیل فرار مالیاتی مورد بررسی قرار گرفته اند، نشان می دهد که 13 میلیون دلار بازیابی شده است – مالیات بیت کوین نیوز

[ad_1]

دولت هند فاش کرده است که 11 صرافی ارزهای دیجیتال توسط سازمان مالیاتی این کشور تحت بررسی قرار گرفته اند. حدود 95.86 کرور روپیه (12.6 میلیون دلار) از آنها بازیابی شده است.

۱۱ صرافی رمزارز به دلیل فرار مالیاتی مورد بررسی قرار گرفتند

دولت هند روز دوشنبه در لوک سبها، مجلس سفلی پارلمان، به برخی سوالات در مورد مالیات صرافی های ارزهای دیجیتال پاسخ داد.

S. Ramalingam عضو پارلمان از وزیر دارایی پرسید: “آیا درست است که برخی از صرافی های ارزهای دیجیتال در فرار از مالیات کالا و خدمات (GST) دخیل بوده اند و همچنین مشخص شد که سایر صرافی های ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاران عمده در ارزهای دیجیتال تحت بررسی هستند یا خیر. دولت.”

علاوه بر این، این نماینده مجلس از وزیر دارایی درباره «اقدام انجام شده یا پیشنهاد شده توسط دولت در برابر آن دسته از صرافی‌های ارزهای دیجیتالی که در فرار از GST شناسایی شده‌اند» سؤال کرد.

پانکاج چوداری، وزیر دولت در وزارت دارایی، پاسخ داد:

تعداد کمی از موارد فرار از مالیات کالا و خدمات (GST) توسط صرافی‌های ارز دیجیتال توسط تشکل‌های مرکزی GST شناسایی شده است.

وی فاش کرد که 11 صرافی ارزهای دیجیتال مورد بررسی قرار گرفت و فرار مالیاتی به مبلغ 81.54 کرور روپیه کشف شد. سازمان مالیاتی 95.86 کرور روپیه از جمله بهره و جریمه را بازیابی کرده است.

وزیر امور خارجه فهرستی از 11 صرافی مورد بررسی را ارائه کرد: Coindcx، Buyucoin، Coinswitch Kuber، Unocoin، Flitpay، Zeb IT Services (Zebpay)، معامله‌گران امن بیت کوین، Giottus Technologies، Awlencan Innovations India، Wazirx و Discidium Internet Labs. بر اساس این فهرست، صرافی‌هایی که بیشترین فرار را داشتند، Wazirx، Coindcx و Coinswitch Kuber بودند.

دولت هند فاش می کند که 11 صرافی رمزارز به دلیل فرار مالیاتی مورد بررسی قرار گرفته اند، 13 میلیون دلار بازیابی شده است.
فهرست صرافی‌های ارز دیجیتال که به دلیل فرار مالیاتی مورد بررسی قرار گرفته‌اند. منبع: وزیر Pankaj Chaudhary.

راملینگام عضو Lok Sabha همچنین از وزیر دارایی پرسید: “آیا دولت اطلاعاتی در مورد تعداد صرافی های ارزهای دیجیتالی که در حال حاضر در تجارت صرافی ارزهای دیجیتال در کشور دخیل هستند، دارد یا خیر.”

وزیر چوداری پاسخ داد:

دولت هیچ داده ای در مورد مبادلات ارزهای دیجیتال جمع آوری نمی کند.

در همین حال، وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، مالیات 30 درصدی بر درآمد ارزهای دیجیتال و اعمال مالیات 1 درصدی کسر شده در مبدا (TDS) برای هر تراکنش ارزهای دیجیتال را پیشنهاد کرده است. یکی از اعضای پارلمان اخیراً از دولت خواسته است که در اعمال TDS 1٪ تجدید نظر کند و تأکید کرد که این کار کلاس دارایی های کریپتو را از بین می برد.

برچسب ها در این داستان

Coindcx، coinswitch kuber، صرافی‌های رمزنگاری، فرار مالیاتی صرافی‌های رمزنگاری، صرافی‌های ارز دیجیتال، هند، مالیات هند، مالیات هند، lok sabha، اجتناب از مالیات، فرار مالیاتی، وزیرکس، Zebpay

نظر شما در مورد پاسخ های وزیر کشور چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.