دولت های کانادا و جزیره پرنس ادوارد بودجه ای را برای انحراف سیب زمینی های مازاد ارائه می کنند

1 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا دولت های کانادا و جزیره پرنس ادوارد متعهد به حمایت از کشاورزان سیب زمینی PEI هستند که تحت تاثیر اختلالات تجارت قرار گرفته اند. تولیدکنندگان سیب زمینی PEI سابقه طولانی در تولید سیب زمینی با کیفیت بالا برای کانادایی ها و

کد خبر : 163994
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
دولت های کانادا و جزیره پرنس ادوارد بودجه ای را برای انحراف سیب زمینی های مازاد ارائه می کنند


1 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

دولت های کانادا و جزیره پرنس ادوارد متعهد به حمایت از کشاورزان سیب زمینی PEI هستند که تحت تاثیر اختلالات تجارت قرار گرفته اند. تولیدکنندگان سیب زمینی PEI سابقه طولانی در تولید سیب زمینی با کیفیت بالا برای کانادایی ها و مصرف کنندگان بین المللی دارند، و ما هر کاری می توانیم برای بازگرداندن دسترسی به بازار ایالات متحده برای این صنعت حیاتی انجام می دهیم.

امروز، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، محترم ماری کلود بیبو، همراه با وزیر کشاورزی جزیره پرنس ادوارد و بلویس تامپسون جزئیاتی را در مورد طرح پاسخگویی به مدیریت مازاد سیب زمینی اعلام کردند. به عنوان بخشی از این طرح، دولت کانادا تا سقف 28 میلیون دلار و استان PEI تا 12.2 میلیون دلار کمک خواهد کرد.

پاسخ مدیریت سیب‌زمینی مازاد بر هزینه‌ها بین دولت‌های فدرال و استانی تقسیم می‌شود، با این هدف که تا آنجا که ممکن است سیب‌زمینی‌ها به کارخانه‌های پردازش، بسته‌بندی‌کننده‌ها و بانک‌های مواد غذایی هدایت شوند و میزان سیب‌زمینی‌های مازادی که باید از بین بروند به حداقل برسد. تولیدکنندگان همچنین برای کمک به هزینه‌های تخریب سیب‌زمینی‌های مازاد بر محیط زیست حمایت خواهند کرد. تولیدکنندگان برای دفع سیب زمینی تا 8.5 سنت در هر پوند دریافت خواهند کرد.

از طریق طرح پاسخگویی مدیریت مازاد سیب زمینی، حدود 2.90 میلیون cwt (290 میلیون پوند) به پردازنده‌ها، بسته‌بندی‌ها، دستگاه‌های آب‌گیری، بانک‌های مواد غذایی و سایر بازارها منحرف خواهد شد. برآوردهای فعلی حاکی از آن است که 3 میلیون cwt (300 میلیون پوند) باید از بین برود که کمی بیش از 10 درصد از کل تولید PEI در سال 2021 را نشان می دهد. هیئت سیب زمینی PEI این طرح را از طرف دولت ها برای مدیریت سیب زمینی هایی که مازاد شده اند ارائه خواهد کرد.

این تلاش‌ها به تولیدکنندگان PEI کمک می‌کند تا سیب‌زمینی‌های خود را به بازار بفروشند و در عین حال غذای باکیفیت را برای کانادایی‌های نیازمند فراهم کنند. بخش کشاورزی و خدمات ناوبری زگیل سیب زمینی PEI با سؤالات کلی در مورد زگیل سیب زمینی و برنامه هایی که از طریق دولت استانی ارائه می شود در دسترس تولیدکنندگان است.

هر دو سطح دولت به طور خستگی ناپذیری برای بازگرداندن تجارت سیب زمینی PEI و حمایت از صنعت تلاش می کنند. به عنوان بخشی از تلاش‌های جاری برای تعامل با همتایان آمریکایی، هفته گذشته وزیر بیبو و محترم لارنس مک‌آولی، وزیر امور کهنه سربازان و معاون وزیر دفاع ملی و عضو پارلمان در کاردیگان، با وزیر کشاورزی ایالات متحده تام ویلساک ملاقات کردند. با وزارت کشاورزی ایالات متحده موافقت شد تا ارزیابی ریسک سیب زمینی های موجود در PEI را تسریع بخشد. وزیر ویلساک همچنین متعهد شد که ظرف دو هفته پس از نشست تصمیمی در مورد صادرات به پورتوریکو اتخاذ کند.

ما به رویکرد تیم کانادا ادامه خواهیم داد و با شریک تجاری خود در مورد نگرانی های مبتنی بر علم آنها برخورد خواهیم کرد، که این بهترین شانس ما برای بازگشایی بازار سیب زمینی در ایالات متحده در سریع ترین زمان ممکن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.