دولت قانونی را برای ممنوعیت شیوه های تبدیل درمانی در کانادا معرفی می کند

29 نوامبر 2021 – اتاوا – وزارت دادگستری کانادا تنوع و گنجاندن یکی از بزرگترین نقاط قوت کانادا است. همه باید بتوانند زندگی واقعی و واقعی و عاری از خشونت و تبعیض داشته باشند، صرف نظر از اینکه چه کسی هستند و چه کسی را دوست دارند. امروز، محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان

کد خبر : 136048
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
دولت قانونی را برای ممنوعیت شیوه های تبدیل درمانی در کانادا معرفی می کند


29 نوامبر 2021 – اتاوا – وزارت دادگستری کانادا

تنوع و گنجاندن یکی از بزرگترین نقاط قوت کانادا است. همه باید بتوانند زندگی واقعی و واقعی و عاری از خشونت و تبعیض داشته باشند، صرف نظر از اینکه چه کسی هستند و چه کسی را دوست دارند.

امروز، محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، و محترم مارسی ین، وزیر محترم زنان و برابری جنسیتی و جوانان، اصلاحات پیشنهادی را در قانون ارائه کردند. کد جنایی برای ممنوعیت به اصطلاح شیوه های تبدیل درمانی در کانادا. این لایحه قوانین کیفری کانادا در مورد شیوه های تبدیل درمانی را به یکی از جامع ترین قوانین جهان تبدیل می کند.

این قانون چهار مورد جدید را پیشنهاد می کند کد جنایی جرایمی که منع می کند:

  • باعث می شود فرد دیگری تحت درمان تبدیلی قرار گیرد
  • اخراج یک کودک خردسال از کانادا به منظور انجام تبدیل درمانی در خارج از کشور
  • سود از ارائه درمان تبدیل
  • تبلیغات یا ترویج تبدیل درمانی

قانون پیشنهادی همچنین به دادگاه ها اجازه می دهد تا دستور توقیف تبلیغات تبدیل درمانی یا حذف آنها از سیستم های رایانه ای یا اینترنت را صادر کنند.

این لایحه به لایحه C-6 که توسط مجلس عوام در پارلمان قبلی تصویب شده بود، گسترش می یابد. این کار را با محافظت از همه کانادایی ها – صرف نظر از سن آنها – در برابر آسیب های مستند شیوه های تبدیل درمانی انجام می دهد.

هدف از روش‌های تبدیل درمانی تغییر جهت‌گیری جنسی افراد به دگرجنس‌گرایی، تغییر هویت جنسی فرد به جنسیت جنسی، یا تغییر بیان جنسیتی برای مطابقت با جنسیتی است که در بدو تولد به او اختصاص داده شده است. آنها به افراد جنسی و دارای تنوع جنسیتی آسیب می زنند و بیشتر انگ می زنند و برابری و حیثیت آنها را تضعیف می کنند. آنها منعکس کننده اسطوره ها و کلیشه ها در مورد جوامع لزبین، همجنس گرا، دوجنس گرا، ترنسجندر، دگرباش و دو روح (LGBTQ2) هستند، به ویژه اینکه گرایش جنسی، هویت جنسی یا بیان جنسیتی آنها اشتباه است. این شیوه‌های مضر همچنین ایده‌های هترونرماتیک و هنجاری مشترک و همچنین انطباق جنسیتی را در افراد LGBTQ2 تقویت می‌کند.

این تمرین می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله مشاوره و اصلاح رفتار. شیوه های تبدیل درمانی تبعیض آمیز هستند و ثابت شده است که برای سلامت جسمی، روانی و اجتماعی قربانی مضر هستند، حتی برای بزرگسالانی که به آن رضایت داده اند.

اصلاح قانون کیفری گام مهمی در حفاظت از برابری و کرامت افراد LGBTQ2 است، اما هنوز کارهای بیشتری باید انجام شود. دولت کانادا متعهد به همکاری با استان‌ها، مناطق، شهرداری‌ها، بازماندگان و سهامداران است تا اطمینان حاصل کند که کانادا کشوری است که در آن همه – صرف نظر از بیان جنسیت، هویت جنسی، یا گرایش جنسی‌شان – می‌توانند به طور برابر و آزادانه زندگی کنند.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.