دولت فدرال مبالغ انتقال عمده را برای سال های 2022-23 اعلام می کند

21 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا امروز، محترم کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، اعلام کرد که دولت کانادا 87.6 میلیارد دلار کمک مالی عمده برای استان ها و مناطق در سال 2022-2023 ارائه خواهد کرد. این نشان دهنده افزایش بیش از 3.7 میلیارد دلار از سال 2021-2022 است.

کد خبر : 145568
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
دولت فدرال مبالغ انتقال عمده را برای سال های 2022-23 اعلام می کند


21 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

امروز، محترم کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، اعلام کرد که دولت کانادا 87.6 میلیارد دلار کمک مالی عمده برای استان ها و مناطق در سال 2022-2023 ارائه خواهد کرد. این نشان دهنده افزایش بیش از 3.7 میلیارد دلار از سال 2021-2022 است. همه استان‌ها و مناطق نسبت به سال گذشته در مجموع مبالغ انتقال عمده افزایش می‌یابند.

در نتیجه رشد اقتصادی قوی، انتقال سلامت کانادا 4.8 درصد در سال جاری رشد خواهد کرد. این بودجه بیشتر به استان ها و مناطق کمک می کند تا خدمات بهداشتی مورد نیاز ساکنان خود را ارائه دهند. نقل و انتقالات عمده همچنین شامل انتقال اجتماعی کانادا، معادل سازی و تامین مالی فرمول سرزمینی است.

علاوه بر این انتقال‌های عمده، دولت فدرال به حمایت از استان‌ها و مناطق در مبارزه با COVID-19 ادامه می‌دهد. به عنوان مثال، به‌روزرسانی اقتصادی و مالی سرمایه‌گذاری 1.7 میلیارد دلاری را برای افزایش دسترسی به تجهیزات آزمایش سریع، 2 میلیارد دلار برای بهبود دسترسی به درمان‌ها و درمان‌ها برای کاهش بستری شدن در بیمارستان، و اطمینان از وجود واکسن‌های تقویت‌کننده و واکسن‌های اطفال کافی برای همه کانادایی‌های واجد شرایط پیشنهاد می‌کند. .

دولت فدرال متعهد به تحریک رشد اقتصادی و ایجاد مشاغل جدید است و 30 میلیارد دلار را طی پنج سال آینده برای ایجاد یک سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودکان با کیفیت بالا در سراسر کانادا متعهد کرده است. این سرمایه‌گذاری هزاران دلار در سال برای خانواده‌های جوان صرفه‌جویی می‌کند، به والدین کمک می‌کند تا به نیروی کار بازگردند، و تخمین زده می‌شود که تولید ناخالص داخلی واقعی را تا 1.2 درصد در دو دهه آینده افزایش دهد. تا به امروز، دولت با یازده استان و منطقه به توافق رسیده است.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.