دولت فدرال طبق قانون شرایط اضطراری برای پایان دادن به اختلالات، محاصره و اشغال شهر اتاوا، وضعیت اضطراری نظم عمومی را اعلام می کند.

[ad_1] اولویت اصلی دولت کانادا حفظ امنیت مردم و جوامع و محافظت از مشاغل، تجارت و اقتصاد ماست. دولت فدرال با استان ها و شهرداری ها همکاری می کند تا وضعیت فعلی را تحت کنترل درآورد و به محاصره ها و اشغال های غیرقانونی جاری در سراسر کشور پایان دهد. امروز، محترم دیوید لامتی، وزیر

کد خبر : 169130
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۲۵
دولت فدرال طبق قانون شرایط اضطراری برای پایان دادن به اختلالات، محاصره و اشغال شهر اتاوا، وضعیت اضطراری نظم عمومی را اعلام می کند.

[ad_1]

اولویت اصلی دولت کانادا حفظ امنیت مردم و جوامع و محافظت از مشاغل، تجارت و اقتصاد ماست. دولت فدرال با استان ها و شهرداری ها همکاری می کند تا وضعیت فعلی را تحت کنترل درآورد و به محاصره ها و اشغال های غیرقانونی جاری در سراسر کشور پایان دهد.

امروز، محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، با حمایت آقای مارکو مندیچینو، وزیر ایمنی عمومی، و بیل بلر محترم، رئیس شورای خصوصی ملکه در کانادا و وزیر آمادگی اضطراری، اعلام وضعیت اضطراری نظم عمومی تحت قانون موارد اضطراریبرای پایان دادن به اختلالات، محاصره مرزی و اشغال مرکز شهر اتاوا.

وضعیت اضطراری نظم عمومی به دولت این اختیار را می دهد که اقدامات موقت زیر را اعمال کند:

  • تنظیم و ممنوعیت مجامع عمومی، از جمله محاصره، غیر از وکالت، اعتراض یا مخالفت قانونی
  • تنظیم استفاده از اموال مشخص شده، از جمله کالاهایی که باید با توجه به محاصره استفاده شوند
  • تعیین و ایمن سازی مکان هایی که محاصره در آنها ممنوع است (مثلاً مرزها، نزدیک شدن به مرزها، سایر زیرساخت های حیاتی)
  • هدایت افراد مشخص شده برای ارائه خدمات ضروری برای کاهش اثرات محاصره بر اقتصاد کانادا
  • مجوز دادن یا هدایت مؤسسات مالی مشخص برای ارائه خدمات ضروری برای کاهش تأثیر محاصره ها، از جمله با تنظیم و ممنوعیت استفاده از اموال برای تأمین مالی یا حمایت از محاصره ها.
  • اقدامات مربوط به مجوز دادن به پلیس سواره سلطنتی کانادا برای اجرای قوانین شهری و استانی از طریق ادغام با مرجع
  • اعمال جریمه نقدی یا حبس برای نقض هر یک از اقدامات اعلام شده در این فوریت نظم عمومی

به منظور اعلام وضعیت اضطراری نظم عمومی، قانون موارد اضطراری مستلزم آن است که یک وضعیت اضطراری وجود داشته باشد که ناشی از تهدیداتی برای امنیت کانادا باشد که آنقدر جدی است که یک وضعیت اضطراری ملی باشد. تهدیدات علیه امنیت کانادا ممکن است شامل تهدید یا استفاده از اعمال خشونت آمیز جدی علیه افراد یا اموال به منظور دستیابی به یک هدف سیاسی یا ایدئولوژیک باشد. وضعیت اضطراری ملی یک وضعیت فوری، موقت و بحرانی است که به طور جدی سلامت و ایمنی کانادایی‌ها را به خطر می‌اندازد و استان‌ها یا مناطق نمی‌توانند به طور موثر با آن برخورد کنند یا توانایی دولت کانادا در حفظ حاکمیت، امنیت و امنیت را به‌طور جدی تهدید می‌کند. تمامیت ارضی کانادا این باید وضعیتی باشد که هیچ قانون دیگری در کانادا نمی تواند به طور مؤثر با آن برخورد کند.

هنگامی که اعلام وضعیت اضطراری نظم عمومی تحت قانون شرایط اضطراری، به دولت فدرال اجازه می دهد تا دستورات و مقرراتی را که معتقد است برای برخورد با شرایط اضطراری، بر اساس دلایل منطقی و متناسب ضروری هستند، وضع کند.

در قانون موارد اضطراری دارای حفاظت های سختگیرانه و داخلی است که نظارت دموکراتیک بر استفاده از این اختیارات را تضمین می کند. هر گونه اعلامیه تحت قانون موارد اضطراری باید در مهلت‌های تعیین‌شده در قانون برای تأیید به مجلس عوام و سنا ارائه شود. هر اقدامی که توسط دولت در چارچوب قانون موارد اضطراری باید با منشور حقوق و آزادی های کاناداو باید منطقی و متناسب با خطرات سلامت عمومی و ایمنی کانادایی ها باشد.

از هر کسی که در محاصره شرکت می کند خواسته می شود که به طور مسالمت آمیز و فوری به جوامع خود بازگردد. اولویت اصلی دولت حفظ امنیت مردم و جوامع و حفاظت از مشاغل، تجارت و اقتصاد ما است. این محاصره ها باید پایان یابد و دولت فدرال به کار بر روی هر گزینه ای برای پایان دادن به آنها ادامه خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.