دولت دومینیکا با TRON به توافق رسید و قرار است فان توکن به نام دومینیکا کوین صادر کند – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است دومینیکا یک کشور جزیره‌ای مستقل در دریای کارائیب است که به دلیل زیبایی طبیعی فوق‌العاده‌اش به «جزیره طبیعی کارائیب» معروف است. پس از امضای قرارداد جدید با TRON، این کشور اکنون قرار است از فناوری بلاک چین استقبال کند و الگویی برای ادغام کشورهای کوچک در اقتصاد جهانی آینده ارائه کند.

کد خبر : 267041
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
دولت دومینیکا با TRON به توافق رسید و قرار است فان توکن به نام دومینیکا کوین صادر کند – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

دومینیکا یک کشور جزیره‌ای مستقل در دریای کارائیب است که به دلیل زیبایی طبیعی فوق‌العاده‌اش به «جزیره طبیعی کارائیب» معروف است. پس از امضای قرارداد جدید با TRON، این کشور اکنون قرار است از فناوری بلاک چین استقبال کند و الگویی برای ادغام کشورهای کوچک در اقتصاد جهانی آینده ارائه کند.

TRON برای صدور فان توکن سکه دومینیکا (DMC).

پس از تصویب قانون تجارت دارایی مجازی در می 2022، دولت دومینیکا در روز جمعه، 7 اکتبر 2022، اعلام کرد که با TRON به توافق رسیده است.

طبق اعلام دولت، این گامی ارزشمند در تلاش دومینیکا برای تقویت اقتصاد خود با پذیرش نوآوری دیجیتال است. علاوه بر این، پروتکل TRON به عنوان بلاک چین رسمی ملی آن تعیین شده است. در این اطلاعیه، پروتکل TRON به عنوان یکی از پلتفرم‌های پیشرو بلاک چین شناخته می‌شود که به دلیل سیستم تسویه حساب رمزنگاری کارآمد و مقرون‌به‌صرفه شهرت دارد.

برای ارتقای شهرت جهانی دومینیکا به خاطر میراث طبیعی و جاذبه‌های گردشگری، TRON همچنین مجوز دولت را برای انتشار دومینیکا کوین («DMC»)، یک توکن فن مبتنی بر بلاک چین، دریافت کرده است.

“دومینیکا متعهد به توسعه اقتصادی متنوع تر و فراگیرتر با استفاده از فناوری های پیشرفته است. نخست وزیر روزولت اسکریت گفت: در نتیجه ماهیت باز و مقرون به صرفه زیرساخت بلاک چین TRON، کشورهای در حال توسعه جزیره کوچک مانند دومینیکا در آینده بهتر با اقتصاد جهانی ادغام خواهند شد.

دومینیکا مسیری را برای کشورهای بیشتری تعیین می کند

با تصویب قانون تجارت دارایی مجازی در ماه مه 2022، دومینیکا در حال برداشتن گام هایی در جهت افزایش رشد اقتصادی خود است. توافق با TRON – پذیرش نوآوری دیجیتال و پذیرش فناوری بلاک چین، گام دیگری در جهت نشان دادن کارایی دولت خواهد بود. دولت دومینیکن به دلیل تعهد خود به توسعه کشور مشهور است. این کشور همیشه از هر فرصتی برای ایجاد زیرساخت های قوی تر برای تضمین آینده ای مرفه تر برای نسل های آینده استفاده کرده است. معرفی فناوری دیجیتال به سوق دادن کشور به سمت رشد و شکوفایی بیشتر کمک خواهد کرد.

همه کشورهای مستقل، از جمله دومینیکا، از آغوش نوآوری دیجیتال سود خواهند برد. همانطور که قبلاً گفته شد، باز بودن و مقرون به صرفه بودن زیرساخت بلاک چین TRON نقش مهمی در افزایش ادغام کشورهای در حال توسعه جزیره کوچک در اقتصاد جهانی خواهد داشت. این مدل و روش‌شناسی با ارائه توانایی رهبری در نوآوری دیجیتال و الگوسازی برای دیگران، می‌تواند برای تکرار رشد و شکوفایی در کشورهای دیگر از طریق استفاده از فناوری بلاک چین TRON و پذیرش آخرین نوآوری‌ها مورد استفاده قرار گیرد. دومینیکا مسیری را برای کشورهای بیشتری تعیین خواهد کرد که باید آن را دنبال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شبکه TRON آخرین پیشرفت ها را در این مورد بررسی کنید TRONdao.org، تلگرام، اختلاف نظر، Reddit، GitHub، و توییتر.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.