دولت توصیه آژانس را در مورد پروژه توسعه خلیج دو نورد، مشروط به قوی‌ترین شرایط محیطی GHG تا کنون می‌پذیرد.

[ad_1] 6 آوریل 2022 – اتاوا – آژانس ارزیابی تأثیر کانادا اکنون بیش از هر زمان دیگری، کانادایی ها از دولت کانادا انتظار دارند که اقداماتی را انجام دهد و اقدامات نوآورانه ای را برای مبارزه با تغییرات آب و هوا انجام دهد. ما می دانیم که می توانیم یک بخش انرژی کانادایی بسازیم که

کد خبر : 189270
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۴۴
دولت توصیه آژانس را در مورد پروژه توسعه خلیج دو نورد، مشروط به قوی‌ترین شرایط محیطی GHG تا کنون می‌پذیرد.

[ad_1]

6 آوریل 2022 – اتاوا – آژانس ارزیابی تأثیر کانادا

اکنون بیش از هر زمان دیگری، کانادایی ها از دولت کانادا انتظار دارند که اقداماتی را انجام دهد و اقدامات نوآورانه ای را برای مبارزه با تغییرات آب و هوا انجام دهد. ما می دانیم که می توانیم یک بخش انرژی کانادایی بسازیم که در زمینه اقدامات زیست محیطی برای امروز در جهان پیشرو باشد و برای آینده پاک ما نوآوری کند. امروز گام مهمی در این راستا برداشته ایم.

پس از یک ارزیابی زیست محیطی کامل و مبتنی بر علم که توسط آژانس ارزیابی تاثیر کانادا (آژانس) طی چهار سال انجام شد، محترم استیون گیلبولت، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی، با نتایج گزارش ارزیابی زیست‌محیطی آژانس که تعیین کرد، موافقت کرد. پروژه توسعه خلیج دو نورد پیشنهادی زمانی که اقدامات کاهشی در نظر گرفته می شود، به احتمال زیاد اثرات نامطلوب زیست محیطی قابل توجهی ایجاد نمی کند. بنابراین پروژه مجاز است با اقدامات سختگیرانه برای حفاظت از محیط زیست ادامه دهد.

امروز، بیانیه تصمیم گیری در این زمینه تحت عنوان صادر شد قانون ارزیابی زیست محیطی کانادا، 2012 (CEAA 2012).

بیانیه تصمیم 137 شرط الزام آور قانونی را تعیین می کند که شرکت نروژی Equinor (طرفدار) باید در طول عمر پروژه که تقریباً در 500 کیلومتری شرق سنت جانز، نیوفاندلند و لابرادور قرار دارد، رعایت کند. این شرایط شامل الزامات کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (GHGs) و اقداماتی برای حفاظت از زیستگاه ماهی و ماهی، پرندگان مهاجر، گونه های در معرض خطر، کیفیت هوا، سلامت انسان و استفاده مردم بومی از منابع است. برای اولین بار، یک بیانیه تصمیمی نیز صادر شده است که پیشنهاد دهنده را ملزم می کند تا سال 2050 انتشار گازهای گلخانه ای خالص را به صفر برساند.

علاوه بر رسیدن به انتشار صفر خالص تا سال 2050، Equinor همچنین از نظر قانونی ملزم به در نظر گرفتن بهترین فناوری‌های موجود و جدید است تا امکان مدیریت تطبیقی ​​گازهای گلخانه‌ای را فراهم کند و همچنین اقداماتی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در طراحی پروژه لحاظ کند. پیشنهاد دهنده مسئول گزارش دادن به محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا و هیئت نفتی فراساحلی کانادا-نیوفاندلند و لابرادور (C-NLOPB) در مورد نحوه ادغام این اقدامات در طراحی نهایی پروژه خواهد بود. پروژه توسعه خلیج دو نورد با شدت انتشار پنج برابر کمتر از میانگین پروژه نفت و گاز کانادا و ده برابر کمتر از میانگین پروژه در شن‌های نفتی، نمونه‌ای از این است که چگونه کانادا می‌تواند مسیری رو به جلو برای تولید انرژی در منطقه ترسیم کند. کمترین شدت انتشار ممکن در حالی که به آینده ای خالص صفر نگاه می کنیم.

پروژه توسعه خلیج دو نورد با برنامه دولت برای دستیابی به کاهش کلی 40 درصدی انتشار در مقایسه با سطوح سال 2005 تا سال 2030 مطابقت دارد، همانطور که در طرح کاهش انتشار. همچنین با پیش‌بینی دولت در محدود کردن و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در بخش نفت و گاز، با کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در بخش پیش‌بینی‌شده، کمی بیش از 30 درصد از سطوح سال 2005، از بخش نفت و گاز مطابقت دارد.

همانطور که در قانون ارزیابی تاثیر، C-NLOPB مسئول اجرای شرایط در بیانیه تصمیم خواهد بود. عدم رعایت این شرایط توسط پیشنهاد دهنده نقض قوانین فدرال است.

در ادامه، Equinor اکنون می‌تواند با دریافت سایر مجوزها و مجوزهای لازم از بخش‌های فدرال و همچنین C-NLOPB اقدام کند.

این بیانیه تصمیم پس از آن صادر می شود که دولت کانادا و دولت نیوفاندلند و لابرادور قصد دارند دستورات رژیم انرژی دریایی کانادا-نیوفاندلند و لابرادور را گسترش دهند تا شامل توسعه انرژی های تجدیدپذیر مانند باد دریایی و هیدروژن پاک شود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.