دولت به دنبال راهنمایی در مسیر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با کود است

کشاورزان کانادایی نشان داده اند که مراقبان خوبی برای زمین هستند و از مدت ها قبل به محیط زیست اهمیت می دهند. آنها بازیگران کلیدی در ساختن محیط زیست سالم و بخش کشاورزی پایدارتر در کانادا هستند. امروز، وزیر کشاورزی و مواد غذایی، محترم ماری کلود بیبو، دور جدیدی از رایزنی ها را آغاز کرد

کد خبر : 174288
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
دولت به دنبال راهنمایی در مسیر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با کود است


کشاورزان کانادایی نشان داده اند که مراقبان خوبی برای زمین هستند و از مدت ها قبل به محیط زیست اهمیت می دهند. آنها بازیگران کلیدی در ساختن محیط زیست سالم و بخش کشاورزی پایدارتر در کانادا هستند.

امروز، وزیر کشاورزی و مواد غذایی، محترم ماری کلود بیبو، دور جدیدی از رایزنی ها را آغاز کرد که با انتشار یک سند بحث آغاز شد. این مشاوره ها بر این تمرکز خواهند داشت که چگونه می توانیم به هدف ملی کانادا برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مطلق مرتبط با کودها تا 30 درصد کمتر از سطح سال 2020 تا سال 2030 برسیم. این سند بخش کلیدی مشاوره با صنعت برای کمک به رسیدن به این هدف است.

کشاورزی و غذای کشاورزی کانادا (AAFC) در سال 2021 با گروه های تولید کننده و شرکای استانی و منطقه ای ملاقات کرد تا در مورد هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای بحث و گفتگو کنند و گفتگوهایی را در مورد چگونگی همکاری با یکدیگر برای توسعه یک رویکرد واقع بینانه آغاز کنند. ذینفعان فرصت‌ها و چالش‌های مهمی را برای صنعت شناسایی کردند که به ارائه یک سند بحث کمک کرد که بحث را تحریک می‌کند و منجر به درک مشترکی در مورد اینکه چگونه کانادا می‌تواند به هدف کاهش انتشار کود 30 درصدی خود برسد، کمک کرد. سند بحث اکنون تا 3 ژوئن 2022 برای اظهار نظر در دسترس است.

کودها نقش عمده‌ای در موفقیت بخش کشاورزی دارند و به رکورد برداشت در دهه گذشته کمک کرده‌اند. آنها به افزایش بازده محصول، فروش غلات و صادرات کانادا کمک کرده اند.

با این حال، انتشار اکسید نیتروژن، به ویژه آنهایی که با استفاده از کود نیتروژن مصنوعی مرتبط هستند نیز به طور قابل توجهی رشد کرده اند. به همین دلیل است که دولت کانادا هدف ملی کاهش انتشار کودهای شیمیایی را تعیین کرده است، که بخشی از تعهد کاهش انتشار کل گازهای گلخانه ای در کانادا به میزان 40 تا 45 درصد تا سال 2030 است، همانطور که در طرح اقلیم تقویت شده کانادا مشخص شده است، و در قوانین از طریق را قانون پاسخگویی انتشار خالص صفر کانادا.

دولت بر روی دستیابی به این هدف کاهش انتشار از طریق طیف وسیعی از اقدامات و رویکردهای سیاستی متمرکز شده است، مانند همکاری با کشاورزان برای تشویق پذیرش گسترده تر محصولات جدید و اجرای شیوه های مدیریت سودمند، که منجر به منافع اقتصادی برای کشاورزان و مزایای زیست محیطی برای جامعه می شود. . یک جنبه مهم از مسیر کانادا برای رسیدن به هدف، در حالی که عملکرد محصول را به خطر نمی اندازد، مستلزم حمایت مستمر از طرف سهامداران صنعت است.

ابتکارات تحت رهبری صنعت مانند برنامه 4R Nutrient Stewardship در Fertilizer Canada نیز نقش مهمی در ترویج استفاده پایدار از کود در تولید محصولات زراعی ایفا می کند و می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد.

دولت کانادا قبلاً سرمایه‌گذاری‌های عمده‌ای را در برنامه‌های جدید انجام داده است تا به کشاورزان کمک کند تا شیوه‌های مدیریت سودمند جدید و فناوری پاک را اتخاذ کنند که می‌تواند بهره‌وری را بهبود بخشد و انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد، از جمله از طریق طرح راه‌حل‌های آب و هوایی کشاورزی – آزمایشگاه‌های زنده، صندوق اقدام در مزرعه اقلیمی. و سرمایه‌گذاری‌هایی که از طریق این برنامه‌ها انجام می‌شود، برای استفاده از شیوه‌ها و فناوری‌های موجود به منظور دستیابی به کل هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای کانادا طراحی شده‌اند.

در ماه‌های آینده، AAFC میزبان بحث‌های مجازی برای شرکت‌کنندگان در کانادا خواهد بود تا گفتگو در مورد هدف کاهش انتشار را ادامه دهند. AAFC با کانادایی‌ها، از جمله تولیدکنندگان، پردازش‌کنندگان، جوامع بومی، زنان در کشاورزی، جوانان، سازمان‌های محیط‌زیست، بخش‌های کوچک و نوظهور و سایر سهامداران و شرکا برای توسعه مسیری رو به جلو مشورت خواهد کرد.

همکاری با یکدیگر برای شناسایی راه حل هایی برای مقابله با چالش های زیست محیطی جدی حیاتی است. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مرتبط با کود می تواند به تحقق و فراتر از هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2030 کانادا و رسیدن به صفر خالص تا سال 2050 کمک کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.