دولت بایدن مالیات 30 درصدی بر انرژی مصرف شده توسط ماینرهای بیت کوین را پیشنهاد می کند

[ad_1] مالیات مالیات بر انرژی استخراج دارایی دیجیتال به مشاغل آسیب می رساند و نوآوری را از ایالات متحده خارج می کند. پیشنهاد بودجه جدید رئیس جمهور برای سال مالی 2024 شامل مالیات غیر مستقیم انرژی استخراج دارایی دیجیتال (DAME) است که شرکت های استخراج بیت کوین را ملزم می کند 30 درصد هزینه برق

کد خبر : 354665
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
دولت بایدن مالیات 30 درصدی بر انرژی مصرف شده توسط ماینرهای بیت کوین را پیشنهاد می کند

[ad_1]

مالیات مالیات بر انرژی استخراج دارایی دیجیتال به مشاغل آسیب می رساند و نوآوری را از ایالات متحده خارج می کند.

پیشنهاد بودجه جدید رئیس جمهور برای سال مالی 2024 شامل مالیات غیر مستقیم انرژی استخراج دارایی دیجیتال (DAME) است که شرکت های استخراج بیت کوین را ملزم می کند 30 درصد هزینه برق مصرفی برای استخراج دارایی های رمزنگاری شده را بپردازند. هدف این مالیات پرداختن به آنچه کاخ سفید ادعا می کند هزینه های اقتصادی و زیست محیطی استخراج معادن است، با استناد به آلودگی محلی، افزایش انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش قیمت انرژی است.

متأسفانه، این پیشنهاد ترکیب بزرگی از منابع انرژی تجدیدپذیر مورد استفاده برای استخراج بیت کوین را در نظر نمی گیرد، که تحقیقات شورای استخراج بیت کوین نشان می دهد که همچنان در حال رشد است و بیش از نیمی از انرژی مصرف شده توسط ماینرها را تشکیل می دهد. علاوه بر این، مزایای تقویت شبکه ای را که استخراج بیت کوین می تواند ارائه دهد، که در ایالت هایی مانند تگزاس دیده شده است، در نظر نمی گیرد.

اعلان اخیر مالیات DAME نمونه دیگری از نفوذ و دخالت دولت در بخش خصوصی است. این پیشنهاد تنها یکی دیگر از برداشت های مالیاتی توسط دولت است که به عنوان تلاشی برای رسیدگی به نگرانی های زیست محیطی پنهان شده است.

در حالی که درست است که معدن انرژی مصرف می کند، این مسئولیت دولت نیست که دیکته کند کسب و کارها چگونه کار می کنند یا استفاده خوب و بد از انرژی چیست. دولت نباید کسب و کارها را به دلیل دنبال کردن نوآوری و پیشرفت تکنولوژی مجازات کند. مالیات DAME چیزی نیست جز تلاشی آشکار برای سرکوب نوآوری در صنعت کریپتو و محدود کردن پتانسیل رشد اقتصادی.

علاوه بر این، ادعای دولت مبنی بر اینکه رمزنگاری هزینه هایی را بر دیگران تحمیل می کند، بی اساس است. شرکت‌های استخراج بیت‌کوین قبلاً هزینه برق مصرفی خود را پرداخت می‌کنند و هر گونه اثرات جانبی منفی با این واقعیت کاهش می‌یابد که اغلب در مناطقی با انرژی اضافی یا تجدیدپذیر قرار می‌گیرند. این استدلال که شرکت های معدنی هزینه هایی را بر محله های کم درآمد و جوامع رنگین پوست تحمیل می کنند، صرفاً ترسناک است و فاقد هرگونه شواهد تجربی است.

در واقع، مالیات DAME می تواند عواقب منفی برای همین جوامع داشته باشد. این مالیات می‌تواند باعث شود شرکت‌ها فعالیت‌های خود را به خارج از کشور منتقل کنند و در نتیجه منجر به از دست دادن شغل و کاهش فعالیت اقتصادی در ایالات متحده شود. علاوه بر این، این مالیات می تواند خطراتی را برای شبکه های برق محلی ایجاد کند که اکنون از افزایش تولید و توانایی خاموش کردن فوری معدنچیان سود می برند.

واضح است که دولت صنعت معدن را هدف قرار داده است زیرا این یک فناوری جدید و نوآورانه است که سیستم های مالی سنتی را مختل می کند.

مالیات DAME تلاش نادرست دولت برای سرکوب نوآوری در صنعت کریپتو و ایجاد درآمد تحت پوشش حفاظت از محیط زیست است. این مالیات ریاکارانه است، فاقد هرگونه شواهد تجربی است و می تواند پیامدهای ناخواسته منفی برای جوامع و مصرف کنندگان داشته باشد. دولت باید بر ایجاد یک محیط نظارتی که از نوآوری و رشد اقتصادی حمایت می کند، به جای اعمال مالیات های خودسرانه بر مشاغل، تمرکز کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.