دولت ایالات متحده بیش از 214000 بیت کوین در اختیار دارد، ذخیره فدرال رزرو معادل بیش از 1 درصد از عرضه بیت کوین است – بیت کوین نیوز

[ad_1] مقامات مجری قانون ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کردند که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) “تقریبا 50676.17” بیت کوین را از یک دزد جاده ابریشم کشف و ضبط کرد. آخرین توقیف به حافظه پنهان بیت کوینی که دولت ایالات متحده امروز در اختیار دارد اضافه می کند، زیرا سه فقره ضبط در دو سال

کد خبر : 278231
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
دولت ایالات متحده بیش از 214000 بیت کوین در اختیار دارد، ذخیره فدرال رزرو معادل بیش از 1 درصد از عرضه بیت کوین است – بیت کوین نیوز

[ad_1]

مقامات مجری قانون ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کردند که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) “تقریبا 50676.17” بیت کوین را از یک دزد جاده ابریشم کشف و ضبط کرد. آخرین توقیف به حافظه پنهان بیت کوینی که دولت ایالات متحده امروز در اختیار دارد اضافه می کند، زیرا سه فقره ضبط در دو سال گذشته منجر به ذخیره حدود 214682 بیت کوین به ارزش 4.22 میلیارد دلار با استفاده از نرخ ارز امروزی بیت کوین شده است.

پس از 3 مصادره بزرگ، مقامات مجری قانون ایالات متحده بیش از 1٪ از عرضه سقف بیت کوین را در اختیار دارند.

دولت ایالات متحده پس از سه مصادره بزرگ در دو سال گذشته، ذخیره بزرگی از بیت کوین در اختیار دارد. اولین توقیف بزرگ فاش شد در نوامبر 2020، زمانی که وزارت دادگستری جزئیات 69370.22 بیت کوین را که در آن زمان بیش از یک میلیارد دلار ارزش داشت، مصادره کرد. امروز، گنج کشف شده از شخصی به نام “Individual X” 1.36 میلیارد دلار ارزش دارد.

سپس در 1 فوریه 2022، تحلیلگران onchain متوجه شدند که 94636 BTC در یک آدرس واحد تجمیع شده است. سکه‌های حاصل از هک Bitfinex در سال 2016 و کمتر از یک هفته بعد، مقامات مجری قانون ایالات متحده توضیح دادند که وجوه کشف و ضبط شد و دو نفر (ایلیا لیختنشتاین و هیدر مورگان) دستگیر شدند. بیش از 94 هزار بیت کوین توقیف شده از مورگان و لیختنشتاین امروز 1.86 میلیارد دلار ارزش دارد.

جدیدترین توقیف دزد جاده ابریشم، سومین انبار بزرگی است که دولت ایالات متحده از زمان ضبط Individual X مصادره کرده است. بیت‌کوین‌های جاده ابریشم که اخیراً ضبط شده‌اند، با استفاده از نرخ ارز امروزی BTC، ۹۹۷ میلیون دلار ارزش دارند. مجموع هر سه کش به 214682 بیت کوین می رسد که معادل 1.02 درصد از عرضه بیت کوین 21 میلیونی است. دولت ایالات متحده بیت کوین بیشتری نسبت به ذخیره 130000 بیت کوین Microstrategy و 140000 بیت کوین کش Block.one دارد.

تنها دارنده عمومی بیت کوین (BTC) با توکن های بیشتر از فدرال رزرو، بیت کوین تراست گری اسکیل (GBTC) است که امروزه 643572 بیت کوین در اختیار دارد. در حال حاضر مشخص نیست که دولت ایالات متحده چه زمانی تصمیم می گیرد تا حافظه پنهان بیت کوین خود را به حراج بگذارد، زیرا مدت زیادی است که هیچ حراج بزرگ BTC برگزار نکرده است. دولت ایالات متحده با استفاده از اداره خدمات عمومی (GSA)، بیت کوین و LTC را به ارزش 377 هزار دلار در ژوئن 2021 به حراج گذاشت. علاوه بر این، قبل از سال 2021 نیز تعدادی حراج کوچک بیت کوین تحت حمایت دولت وجود داشت.

جالب اینجاست که دولت ایالات متحده فرصت های زیادی برای فروش حداقل بخشی از بیت کوین ها به قیمت بسیار بیشتر از ارزش امروز (4.22 میلیارد دلار) داشته است. به عنوان مثال، اولین انبار بزرگ کشف شده در نوامبر 2020 می توانست به راحتی به قیمت 50 تا 60 هزار دلار به ازای هر BTC فروخته شود، و سکه های Bitfinex ضبط شده نیز می توانست به قیمت 30 تا 40 هزار دلار در هر بیت کوین فروخته شود. از لحاظ تاریخی، دولت ایالات متحده بیت کوین توقیف شده را با ضرر فروخته است، در مقایسه با ارزش هایی که در صورت فروش با نرخ ارز بهتر می توانست به دست آورد.

این اولین بار نیست که دولت ایالات متحده بزرگترین دارنده بیت کوین است، زیرا زمانی که بیت کوین های جاده ابریشم مصادره شده در سال 2013 را در اختیار داشت، بزرگترین پشتیبان بود. توسط سرمایه گذارانی مانند تیم دریپر خریداری شد.

برچسب ها در این داستان

4.22 میلیارد دلار، 1 درصد عرضه بیت کوین، 214، 214682 بیت کوین، 214 هزار بیت کوین، 682 بیت کوین، مزایده ها، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، بیت فینکس استاش، بیت کوین های مصادره شده، وزارت دادگستری، نرخ ارز، فدرال رزرو، توقیف فدرال رزرو، حامیان دولتی فرد ایکس، حافظه پنهان بزرگ بیت کوین، جاده ابریشم، بیت کوین های جاده ابریشم، دولت ایالات متحده

نظر شما در مورد ذخیره بزرگ بیت کوین دولت ایالات متحده چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.