دولت اقدامات حمایتی هدفمند COVID-19 را برای ایجاد شغل و رشد اعلام می کند

[ad_1] 21 اکتبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا با یکی از موفق‌ترین کمپین‌های واکسیناسیون در جهان، بازگشایی بی‌خطر بسیاری از کسب‌وکارها و بازگشت اشتغال به سطح قبل از همه‌گیری، کانادایی‌ها به نقطه عطفی در مبارزه با COVID-19 رسیده‌اند. دولت اکنون از هدف خود برای ایجاد یک میلیون شغل جدید فراتر رفته است.

کد خبر : 119932
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
دولت اقدامات حمایتی هدفمند COVID-19 را برای ایجاد شغل و رشد اعلام می کند

[ad_1]

21 اکتبر 2021 – اتاوا، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

با یکی از موفق‌ترین کمپین‌های واکسیناسیون در جهان، بازگشایی بی‌خطر بسیاری از کسب‌وکارها و بازگشت اشتغال به سطح قبل از همه‌گیری، کانادایی‌ها به نقطه عطفی در مبارزه با COVID-19 رسیده‌اند. دولت اکنون از هدف خود برای ایجاد یک میلیون شغل جدید فراتر رفته است. کانادا در مسیر بهبود اقتصادی است، اما برخی از مناطق کشور و اقتصاد همچنان به حمایت هدفمند نیاز دارند.

امروز، محترم کریستیا فریلند، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی، اعلام کرد که دولت در حال انجام اقدامات هدفمند برای ایجاد شغل و تحریک رشد اقتصادی است. این شامل حرکت از حمایت بسیار گسترده ای است که در اوج قرنطینه ها مناسب بود به اقدامات هدفمندتری که در صورت نیاز کمک می کند و در عین حال مخارج دولت را با احتیاط مدیریت می کند.

دولت تغییرات زیر را در برنامه های حمایت از مشاغل پیشنهاد می کند:

  • تمدید برنامه استخدامی بازیابی کانادا تا 7 می 2022 برای کارفرمایان واجد شرایط با ضررهای درآمد فعلی بالای 10 درصد و افزایش نرخ یارانه به 50 درصد. این تمدید به کسب و کارها کمک می کند تا به استخدام مجدد کارگران و ایجاد مشاغل اضافی مورد نیاز کانادا برای بهبودی کامل ادامه دهند.
  • به مشاغلی که هنوز با چالش های مهم مرتبط با بیماری همه گیر مواجه هستند، حمایت هدفمند ارائه دهید. پشتیبانی از طریق دو جریان در دسترس خواهد بود:
    • برنامه بازیابی گردشگری و هتلداری، که از طریق برنامه های یارانه دستمزد و اجاره به هتل ها، اپراتورهای تور، آژانس های مسافرتی و رستوران ها با نرخ یارانه تا 75 درصد حمایت می کند.
    • سخت ترین برنامه بازیابی کسب و کار ، که از طریق برنامه های یارانه دستمزد و اجاره حمایت می کند، از سایر مشاغلی که با زیان های عمیق مواجه شده اند، با نرخ یارانه تا 50 درصد حمایت می کند.
    • متقاضیان این برنامه ها از یک سیستم واجد شرایط “دو کلیدی” جدید استفاده خواهند کرد که به موجب آن باید کاهش درآمد قابل توجهی را در طول 12 ماه از همه گیری و همچنین از دست دادن درآمد در ماه جاری نشان دهند.
    • کسب‌وکارهایی که با قرنطینه‌های موقت محلی جدید مواجه می‌شوند، در طول قرنطینه محلی، بدون توجه به ضرر و زیان در طول همه‌گیری، واجد شرایط حداکثر برنامه‌های یارانه دستمزد و اجاره خواهند بود.
    • این برنامه ها تا 7 می 2022 با نرخ های پیشنهادی یارانه تا 13 مارس 2022 در دسترس خواهند بود. از 13 مارس 2022 تا 7 می 2022، نرخ یارانه به نصف کاهش می یابد.

دولت برای اطمینان از اینکه کارگران همچنان از حمایت خود برخوردارند و هیچ کس عقب نمی ماند ، پیشنهاد می کند:

  • مزایای مراقبت های بازیابی کانادا و مزایای بیماری بهبودی کانادا را تا 7 مه 2022 تمدید کنید و حداکثر مدت مزایا را 2 هفته افزایش دهید. این باعث افزایش مزایای مراقبت از 42 به 44 هفته و مزایای بیماری از 4 به 6 هفته می شود.
  • ایجاد کنید مزایای قرنطینه کارگران کانادا که در صورت عدم توانایی کار به دلیل قرنطینه محلی در هر زمان بین 24 اکتبر 2021 و 7 مه 2022 ، به ازای هر هفته 300 دلار به درآمد کارگران کمک می کند.

با این تغییرات، دولت از بخش های آسیب دیده و کسانی که تحت تأثیر ویروس قرار گرفته اند حمایت می کند در حالی که تشخیص می دهد که دیگر نیازی به کمک های گسترده نیست. این تغییرات به ایجاد شغل و بهبود اقتصادی قوی ادامه خواهند داد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.