دولت از گزارش نهایی کمیته مشورتی بانکداری باز استقبال می کند

[ad_1] 4 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا امروز ، کرستیا فریلند محترم ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی ، استقبال کرد گزارش نهایی کمیته مشورتی بانکداری باز این گزارش توصیه هایی در مورد چگونگی نوسازی بخش خدمات مالی کانادا و پیاده سازی یک سیستم بانکی باز ایمن ارائه می

کد خبر : 94037
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۶:۰۱
دولت از گزارش نهایی کمیته مشورتی بانکداری باز استقبال می کند

[ad_1]

4 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

امروز ، کرستیا فریلند محترم ، معاون نخست وزیر و وزیر دارایی ، استقبال کرد گزارش نهایی کمیته مشورتی بانکداری باز این گزارش توصیه هایی در مورد چگونگی نوسازی بخش خدمات مالی کانادا و پیاده سازی یک سیستم بانکی باز ایمن ارائه می دهد که به مصرف کنندگان کانادایی اطمینان و راحتی را که در اقتصاد امروز به دنبال آن هستند می دهد.

اقتصاد جهانی در حال تغییر سریع دیجیتالی است – و اقتصاد و بخش مالی کانادا نیز از این روش پیروی می کنند. بخش مالی کانادا باید با نیازها و انتظارات مصرف کنندگان در اقتصاد دیجیتالی که به سرعت در حال تغییر است ، همگام باشد – در حالی که نقاط قوت سیستم بانکی کانادا را حفظ می کند ، که در سراسر جهان شناخته شده و مورد تحسین است.

همانطور که در گزارش کمیته مشورتی ذکر شده است ، بیش از چهار میلیون کانادایی در حال حاضر از طریق “اسکرپینگ اسکرین” به خدمات بانکداری باز (مانند برنامه ریزان بودجه شخصی ، مشاوران غول پیکر و وام های غیر سنتی) دسترسی دارند. اطلاعات ورود به سیستم ، و غیر ایمن ، ناکارآمد ، غیرقابل تنظیم و یک روش غیر قابل اعتماد برای به اشتراک گذاری داده ها است. کانادایی ها مستحق یک سیستم بانکی باز ایمن ، امن ، تنظیم شده ، کارآمد و محافظت از منافع آنها هستند. دولت متعهد به حفظ حریم خصوصی کانادایی ها و اطمینان از کنترل آنها بر داده های خود است. همان رویکردی که دولت در پیشبرد بانکداری باز پیش خواهد گرفت ، اتخاذ خواهد شد.

با ایجاد چارچوب امنیتی مناسب ، بانکداری باز می تواند به رشد اقتصادی در اقتصاد دیجیتالی مبتنی بر داده کمک کند و نتایج مالی کانادایی ها و مشاغل آنها را بهبود بخشد ، که برای بهبود پس از COVID-19 بسیار مهم است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.