دور سوم غرامت هم اکنون برای کشاورزان لبنیات کانادایی در دسترس است

[ad_1] 20 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، امروز اعلام کرد که سومین پرداخت تحت برنامه پرداخت مستقیم لبنیات (DDPP) اکنون در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است. به مالک یک مزرعه با 80 گاو شیری غرامتی در قالب پرداخت مستقیم

کد خبر : 145313
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۴۵
دور سوم غرامت هم اکنون برای کشاورزان لبنیات کانادایی در دسترس است

[ad_1]

20 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و غذای کشاورزی، امروز اعلام کرد که سومین پرداخت تحت برنامه پرداخت مستقیم لبنیات (DDPP) اکنون در اختیار تولیدکنندگان قرار گرفته است. به مالک یک مزرعه با 80 گاو شیری غرامتی در قالب پرداخت مستقیم حدوداً 38000 دلار در هر سال تعلق می گیرد.

Agriculture and Agri-Food Canada نامه هایی را به تمام تولیدکنندگان واجد شرایط لبنی ارسال کرده است که حاوی دستورالعمل هایی در مورد نحوه دسترسی به پرداخت است. دامداران بر اساس سهمیه شیر خود، غرامتی بالغ بر 469 میلیون دلار برای این سال مالی دریافت خواهند کرد. برای دریافت پرداخت خود، تولیدکنندگان باید از طریق کمیسیون لبنیات کانادا قبل از 31 مارس 2022 ثبت نام کنند. 468 میلیون دلار دیگر در سال 2022-2023 در دسترس خواهد بود.

دولت کانادا همچنان به تعهد خود مبنی بر ارائه 1.75 میلیارد دلار به تولیدکنندگان لبنیات برای امتیازات دسترسی به بازار بر اساس توافقنامه جامع اقتصادی و تجاری کانادا و اتحادیه اروپا (CETA) و توافقنامه جامع و مترقی برای مشارکت ترانس پاسیفیک (CPTPP) ادامه می دهد. . پرداخت‌ها به‌جای هشت سال، بر اساس یک برنامه تسریع‌شده چهار ساله انجام می‌شود و قرار است تمام پرداخت‌ها تا سال 2023 انجام شود.

در اوایل سال جاری، دولت همچنین برنامه‌های جبرانی را برای کمک به نوآوری و توسعه بازار برای 4800 تولیدکننده مرغ، تخم‌مرغ، جوجه‌های گوشتی و بوقلمون در کانادا راه‌اندازی کرد که مجموعاً 691 میلیون دلار طی ده سال به‌دست آمد. برنامه سرمایه گذاری در مزرعه طیور و تخم مرغ نزدیک به 647 میلیون دلار برای حمایت از مرغداران و مرغداران از طریق سرمایه گذاری در مزرعه فراهم خواهد کرد. برنامه توسعه بازار برای بوقلمون و مرغ بیش از 44 میلیون دلار برای کمک به افزایش تقاضای داخلی و مصرف محصولات بوقلمون و مرغ کانادایی از طریق فعالیت های تبلیغاتی تحت رهبری صنعت فراهم می کند. این برنامه‌ها مستقیماً به درخواست‌های انجمن‌های تولیدکننده پاسخ می‌دهند و جبران کامل و منصفانه تأثیرات بازار را از CPTPP ارائه می‌کنند.

بودجه 2021 برای کمک به پردازشگرهای تمام محصولات کشاورزی مدیریت شده با عرضه برای سازگاری با CETA و CPTPP، مبلغ 292.5 میلیون دلار دیگر را برای صندوق سرمایه گذاری پردازشگر برای حمایت از سرمایه گذاری خصوصی در کارخانه های فرآوری پیشنهاد کرد. انتظار می رود جزئیات بیشتر برنامه در ماه های آینده در دسترس باشد.

در سال آینده، دولت کانادا نیز متعهد به همکاری با بخش‌های تحت مدیریت عرضه است تا غرامت کامل و منصفانه برای تأثیرات توافق‌نامه کانادا-ایالات متحده-مکزیک (CUSMA) تعیین کند.

دولت کانادا نقش حیاتی بخش‌های کانادا را که بر اساس منابع مدیریت می‌شوند، که از مزارع خانوادگی ما و حیات جوامع روستایی ما حمایت می‌کنند، درک می‌کند. علیرغم بسیاری از چالش‌ها، از جمله همه‌گیری COVID-19 و تأثیرات شرایط آب و هوایی شدید در سراسر کشور، این کشاورزان همچنان تعهد خود را به ارائه محصولات با کیفیت بالا و کمک به تضمین اقتصاد قوی و بخش کشاورزی کانادا نشان می‌دهند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.