دوره کنترل پروژه نرم افزار پریم اورا – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره کنترل پروژه نرم افزار پریم اورا : به گونه ای طراحی شده است که همه جنبه های پیاده سازی را در بر می گیرد. اگر در شرکت های بزرگ کار می کنید، تصویری از نحوه مدیریت پروژه ها در آنجا دریافت خواهید کرد. این باعث می شود که بتوانید پروژه ها را سازماندهی

کد خبر : 176901
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
دوره کنترل پروژه نرم افزار پریم اورا – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره کنترل پروژه نرم افزار پریم اورا : به گونه ای طراحی شده است که همه جنبه های پیاده سازی را در بر می گیرد. اگر در شرکت های بزرگ کار می کنید، تصویری از نحوه مدیریت پروژه ها در آنجا دریافت خواهید کرد. این باعث می شود که بتوانید پروژه ها را سازماندهی کنید. دسترسی به پروژه ها را کنترل کنید. منابع را سازماندهی و کنترل کنید و پروژه ها را به طور موثر برنامه ریزی ، نظارت و کنترل نمایید.

پریماورا (P6) یک نرم افزار مدیریت پروژه است. که در صنعت پروژه کاربرد زیادی دارد. از شروع قرارداد آغاز می گردد و تا پایان پروژه ادامه دارد. و کارهای ثبت، پیگیری و کنترل را انجام می دهد. از قسمت های پرکاربرد نرم افزار پریمایر (Primavera) که پروژه را کنترل می نماید، مدارک فنی، هزینه ها، قراردادها، تدارکات کالا، مجموعه مکاتبات، صورت جلسات و تغییرات در پروژه را می توان اشاره نمود. نرم افزار مدیریت پروژه پریمایر همه امکانات بالایی  در ساخت گزارش دارد. می تواند انواع گزارشات گوناگون مورد بحث را از آخرین وضعیت پروژه ارایه نماید.

به عبارتی دیگر سیستم کامل کنترل قراردادها، مدارک و هزینه های پروژه می باشد.که با Primavera Expedition یک محیط یکسان با روش های قابل یکسان با لازمه های پروژه، ارتباطات میان اعضای تیم پروژه و مدیران را تحت یک شبکه کامپیوتری سرعت می دهد. که مدیریت موثر بر قراردادها بر اساس زمان و بودجه از قبل تعیین گردیده و با بیشترین ارتباطات عوامل پروژه به خوبی انجام می گردد. و به وسیله بانک اطلاعاتی مرکزی نرم افزار سرور (server) و مرکز (Client) که به طریق آن، به آسانی می توان چگونگی کنترل قراردادها.، پیشرفت پروژه و جلوگیری از احتمالات تاخیرات پروژه را بررسی نمود.

توضیحات بیشتر

امروزه یکی از پرکاربردترین حوزه های کاری در محیط صنعتی حوزه برنامه ریزی کنترل پروژه است. و بیشترین تقاضا برای جذب در محیط کاری در رشته های مرتبط با این موضوع، همین حوزه برنامه ریزی و کنترل پروژه می باشد. شرکت هایی وجود دارند که برنامه ریزی پروژه را به صورت دستی و تجربی انجام می دهند. اما مهندسان و مدیرانی موفق هستند که این کار را به صورت علمی و نرم افزاری در کنار تجربه کاری خود انجام می دهند. تا با اطمینان کامل تری به روال ساخت و تولید خود ادامه می دهند.

 

آنچه در دوره دوره کنترل پروژه نرم افزار پریم اورا فرا خواهید گرفت:

+ برنامه ریزی، به روزرسانی، نظارت برنامه و کنترل زمان

+ تولید گزارش

+ تخصیص هزینه و منابع یک پروژه برای دستیابی به اهداف پروژه

+ ایجاد جریان های نقدی و منحنی های S

+ درک مفاهیم جالب مدیریت پروژه

 

این دوره مناسب چه افرادی است:

+ هرکسی که می خواهد مدیریت پروژه و نرم افزار Primavera P6 را آموزش ببیند. شامل دانشجویان و همچنین متخصصانی است که از هر صنعتی هستند و در هر نوع و اندازه سازمانی کار می کنند.

 

پیش نیاز های این دوره : 

+ دانش پایه مدیریت پروژه
+ Primavera P6 نسخه ۸٫۳ یا بالاتر نصب شده باشد

 

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره کنترل پروژه نرم افزار پریم اورا – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.