دوره کارمند امور خرید داخلی – دوره | مدرک معتبر
دوره کارمند امور خرید داخلی: مسئولیت خرید داخلی یک سازمان / موسسه جایگاهی است که با اطلاع کامل از قیمت کالاها، منابع خرید اجناس ، شناخت مراکز تأمین کالا و آگاهی از آیین نامه های شغلی و نکات ایمنی و حفاظتی ، وظیفه تأمین درخواست های مورد نیاز سازمان / موسسه را با مناسب ترین زمان
دوره کارمند امور خرید داخلی: مسئولیت خرید داخلی یک سازمان / موسسه جایگاهی است که با اطلاع کامل از قیمت کالاها، منابع خرید اجناس ، شناخت مراکز تأمین کالا و آگاهی از آیین نامه های شغلی و نکات ایمنی و حفاظتی ، وظیفه تأمین درخواست های مورد نیاز سازمان / موسسه را با مناسب ترین زمان و قیمت و کیفیت به عهده دارد و با مشاغل مدیر فروشگاه ، مدیر خرید و کار پرداز ارتباط دارد.
برنامه ریزی خرید داخلی کالا و خدمات از اصلی ترین دغدغه های سازمانهای بزرگ و پیشرو می باشد. دوری از انباشتگی و عدم تامین به موقع کالا و خدمات، دستیابی به مناسب ترین منابع خرید و برگزاری مناقصات و استعلام بها از اصلی ترین نیازهای تمامی سازمانها به خصوص شرکتهای بازرگانی و تولیدی می باشد . سیستم تدارکات داخلی علاوه بر پوشش تمامی استراتژی های خرید و حفظ یکپارچگی، امکان پیگیری دقیق هر درخواست خرید را از نقطه ثبت تا ارسال کالا به انبار برای کاربران فراهم می سازد.
سرفصل های دوره دوره کارمند امور خرید داخلی :
+ برقراری ارتباط با منابع خرید کالا
+ اخذ استعلام قیمت کالاها به تناسب نیاز سازمان / موسسه
+ تنظیم و ثبت قراردادهای خرید
+ اجرای نظام تضمین کیفیت کالا در محصول خریداری شده
+ پیگیری قراردادهای منعقده تا حصول فرآیند خرید
+ ثبت خریدهای نقدی در لیست تنخواه و ارائه به حسابداری
مزیت های دوره آموزشی کارمند امور خرید داخلی:
- صدور سند درخواست خرید کالا و خدمات بر اساس درخواست کالا از انبار
- گروه بندی تامین کنندگان کالا و خود کالا در نرم افزار تدارکات صورت درختواره ای
- صدور سند در نرم افزار تدارکات برای سفارش خرید کالا و خدمات بر مبنای درخواست خرید کالا
- تعیین نوع خرید در نرم افزار تدارکات بر مبنای دریافت استعلام ، برگزاری مناقصه و خریدهای جزئی
- صدور سند پیش فاکتور خرید کالا و خدمات بر مبنای سفارش خرید کالا و خدمات در نرم افزار تدارکات
- مکان تعریف فرایند در نرم افزار تدارکات برای رویه های خرید و تدارکات و قابلیت ردیابی عملیات خرید
- صدور سند فاکتور خرید و برگشت از خرید کالا و خدمات بر مبنای پیش فاکتور درخواست خرید کالا و خدمات در نرم افزار تدارکات
- تسهیم عوامل خرید در نرم افزار تدارکات اعم از هزینه حمل ، تخفیف ، عوارض و … بر روی تک تک کالاها و خدمات از سند فاکتور خرید
پیش نیاز های این دوره :
+ این دوره از پایه آموزش داده می شود و نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد.
لینک ثبت نام : دوره کارمند امور خرید داخلی – دوره | مدرک معتبر
هوشمند نیوز: اخبار جدید
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :آموزش مجازی ، امور ، خرید ، داخلی ، دوره ، دوره آموزشی ، کارمند ، مدرک ، مدرک معتبر ، معتبر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰