دوره کارمند امور خرید داخلی – دوره | مدرک معتبر

دوره کارمند امور خرید داخلی: مسئولیت خرید داخلی یک سازمان / موسسه جایگاهی است که با اطلاع کامل از قیمت کالاها، منابع خرید اجناس ، شناخت مراکز تأمین کالا و آگاهی از آیین نامه های شغلی و نکات ایمنی و حفاظتی ، وظیفه تأمین درخواست های مورد نیاز سازمان / موسسه را با مناسب ترین زمان

کد خبر : 201140
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
دوره کارمند امور خرید داخلی – دوره | مدرک معتبر


دوره کارمند امور خرید داخلی: مسئولیت خرید داخلی یک سازمان / موسسه جایگاهی است که با اطلاع کامل از قیمت کالاها، منابع خرید اجناس ، شناخت مراکز تأمین کالا و آگاهی از آیین نامه های شغلی و نکات ایمنی و حفاظتی ، وظیفه تأمین درخواست های مورد نیاز سازمان / موسسه را با مناسب ترین زمان و قیمت و کیفیت به عهده دارد و با مشاغل مدیر فروشگاه ، مدیر خرید و کار پرداز ارتباط دارد.

برنامه ریزی خرید داخلی کالا و خدمات از اصلی ترین دغدغه های سازمانهای بزرگ و پیشرو می باشد. دوری از انباشتگی و عدم تامین به موقع کالا و خدمات، دستیابی به مناسب ترین منابع خرید و برگزاری مناقصات و استعلام بها از اصلی ترین نیازهای تمامی سازمانها به خصوص شرکتهای بازرگانی و تولیدی می باشد . سیستم تدارکات داخلی علاوه بر پوشش تمامی استراتژی های خرید و حفظ یکپارچگی، امکان پیگیری دقیق هر درخواست خرید را از نقطه ثبت تا ارسال کالا به انبار برای کاربران فراهم می سازد.

سرفصل های دوره دوره کارمند امور خرید داخلی :

برقراری ارتباط با منابع خرید کالا

+ اخذ استعلام قیمت کالاها به تناسب نیاز سازمان / موسسه

+ تنظیم و ثبت قراردادهای خرید

+ اجرای نظام تضمین کیفیت کالا در محصول خریداری شده

+ پیگیری قراردادهای منعقده تا حصول فرآیند خرید

+ ثبت خریدهای نقدی در لیست تنخواه و ارائه به حسابداری

مزیت های دوره آموزشی کارمند امور خرید داخلی:

  1. صدور سند درخواست خرید کالا و خدمات بر اساس درخواست کالا از انبار
  2. گروه بندی تامین کنندگان کالا و خود کالا در نرم افزار تدارکات صورت درختواره ای
  3. صدور سند در نرم افزار تدارکات برای سفارش خرید کالا و خدمات بر مبنای درخواست خرید کالا
  4. تعیین نوع خرید در نرم افزار تدارکات بر مبنای دریافت استعلام ، برگزاری مناقصه و خریدهای جزئی
  5. صدور سند پیش فاکتور خرید کالا و خدمات بر مبنای سفارش خرید کالا و خدمات در نرم افزار تدارکات
  6. مکان تعریف فرایند در نرم افزار تدارکات برای رویه های خرید و تدارکات و قابلیت ردیابی عملیات خرید
  7. صدور سند فاکتور خرید و برگشت از خرید کالا و خدمات بر مبنای پیش فاکتور درخواست خرید کالا و خدمات در نرم افزار تدارکات
  8. تسهیم عوامل خرید در نرم افزار تدارکات اعم از هزینه حمل ، تخفیف ، عوارض و … بر روی تک تک کالاها و خدمات از سند فاکتور خرید

پیش نیاز های این دوره : 

این دوره از پایه آموزش داده می شود و نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد.



لینک ثبت نام : دوره کارمند امور خرید داخلی – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.