دوره کارشناس بازاریابی خدمات: در بازاریابی هر آنچه قابلیت عرضه در بازار را داشته و بتواند نیازی از مشتریان را برآورده سازد، کالا نامیده می شود. خدمات گونه ای کالاست که به خاطر دارا بودن ویژگیهای خاص برای برنامه ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی به رویکرد متفاوتی نیاز دارد. اکنون در سراسر جهان، بخش خدمات،
کد خبر : 187399
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
دوره کارشناس بازاریابی خدمات: در بازاریابی هر آنچه قابلیت عرضه در بازار را داشته و بتواند نیازی از مشتریان را برآورده سازد، کالانامیده می شود. خدمات گونه ای کالاست که به خاطر دارا بودن ویژگیهای خاص برای برنامه ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی به رویکرد متفاوتی نیاز دارد. اکنون در سراسر جهان، بخش خدمات، مسئولیت ایجاد بخش اعظم مشاغل جدید را، اعم از ماهر و غیر ماهر، بر عهده دارد.
توضیحات بیشتر:
دوره آموزشی کارشناس بازاریابی خدمات می کوشد بگونه ای فراگیر و ساده پاسخ پرسشهای مطرح شده در حوزه مدیریت بازاریابی خدمات را ارائه کند. خدمت چیست، کسب فایده از دل خدمات، راهبرد بازاریابی خدمات و ادغام بازاریابی با مدیریت و منابع انسانی. اهم موضاعاتی است که همراه با مثالها و پرسش های آموزشی به تفصیل در این دوره بدان پرداخته خواهد شد. همچنین در خلال موارد فوق به بررسی جزئیات مشکلات و فرصتهای منحصر به فردی می پردازیم که پیش روی موسسات خدماتی قرار دارد .
دوره آموزشی کارشناس بازاریابی خدمات مناسب چه افرادی است:
مدیران، پژوهشگران، کارشناسان و به ویژه دانشجویان مقاطع دانشگاهی و رشته های بانکداری، بیمه، بازاریابی، بازرگانی و کلیه مشاغل و موسسات خدماتی. نظیر بانک ها، بیمه ها، هتل داری، درمانی، آموزشی، حمل و نقل، خدمات مالی، ایجاد و نگهداری
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰