دوره مدیریت فروشگاه های زنجیره ای – دوره | مدرک معتبر

دوره مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، برای آشنایی کامل افراد با مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایجاد شده است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجموعه فروشگاه‌هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده‌اند. این فروشگاه‌ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریباً مشابهی ارائه

کد خبر : 200580
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
دوره مدیریت فروشگاه های زنجیره ای – دوره | مدرک معتبر


دوره مدیریت فروشگاه های زنجیره ای، برای آشنایی کامل افراد با مدیریت فروشگاه های زنجیره ای ایجاد شده است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجموعه فروشگاه‌هایی هستند که دارای مدیریت واحد هستند و در سطح یک شهر، کشور یا چندین کشور پراکنده‌اند. این فروشگاه‌ها از عنوان تجاری یکسانی استفاده می‌کنند و معمولاً محصولات مشابه یا تقریباً مشابهی ارائه می‌کنند.

تعریف فروشگاه زنجیره ای چیست ؟

در یک تعریف مختصر می‌توان فروشگاه‌های زنجیره‌ای را این طور شرح داد که: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجموعه‌ای از فروشگاه‌های شبیه به هم هستند که در شهرها و مناطق مختلف ایجاد شده، هدف تمامی آن‌ها فروش محصولاتی مشترک است.

تمامی این فروشگاه‌ها زیرمجموعۀ یک دفتر مرکزی اصلی قرار می‌گیرند و مدیریت و مالکیت این مراکز فروش با این دفتر مرکزی است. محصولاتی که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به فروش می‌رسند، اغلب به صورت گسترده و توسط مدیریت اصلی تأمین می‌شود. به همین خاطر محصولات در تمامی این فروشگاه‌ها از نظر نوع و کیفیت یکسان خواهد بود. امروزه طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هدف تأمین سبد خرید خانوار ایجاد می‌شوند. به نوعی می‌توان این فروشگاه‌ها را یک بازارچه خرید کوچک دانست که مصرف کننده می‌تواند با مراجعه به آن مهمترین خریدهای روزانه خود را انجام دهد.

ویژگی‌های فروشگاه های زنجیره ای:

  • فروشگاه های زنجیره ای در یک خط محصول، تخصص دارند و طیف اقلامی که عرضه می‌کنند، محدود است.
  • آنها به صورت افقی با هم در ارتباط بوده و تحت نظارت متمرکز هستند.
  • نقدی کار می‌کنند و به صورت اعتباری فروش ندارند.
  • تأمین کالا در فروشگاه های زنجیره ای و همین‌طور مدیریت و نظارت بر آنها متمرکز است.
  • قیمت‌ها ثابت بوده و خریداران نیازی به چانه‌زنی ندارند.
  • فروش غیرمتمرکز است و هر واحدی به خودیِ خود یک خرده‌فروش کامل محسوب می‌شود.
  • روی گردش مالی زیاد و سریع تأکید دارند.
  • این سیستم در زمینه‌ی گسترش شعبه‌هایش انعطاف‌پذیر است.
  • اقلامی که شعبه‌های یک فروشگاه زنجیره ای می‌فروشند، همگی یک شکل هستند.
  • اقلامی که فروشگاه های زنجیره ای می‌فروشند، معمولا آنهایی هستند که مشتریان بسیار نیاز دارند و ماهیت‌شان بادوام است، مثل کفش، لباس و غیره.

پیش نیاز دوره دوره مدیریت فروشگاه های زنجیره ای:

این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و دوره از پایه آموزش داده می شود.



لینک ثبت نام : دوره مدیریت فروشگاه های زنجیره ای – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.