دوره مدیریت زنجیره تأمین SCM – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره مدیریت زنجیره تأمین SCM: زنجیره های تامین، تامین کنندگان را به یک شرکت تولیدی و شرکت را به مشتریانش ارتباط می دهد. برای اداره صحیح زنجیره تامین باید از خدمات عالی به مشتریان، هـزینه های پایین و زمان چرخه کوتاه اطمینان حاصل کنیم. مهمترین آنها عبارتند از ساخت یکپارچه برای ذخیره، پس از

کد خبر : 177209
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۴۲
دوره مدیریت زنجیره تأمین SCM – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره مدیریت زنجیره تأمین SCM: زنجیره های تامین، تامین کنندگان را به یک شرکت تولیدی و شرکت را به مشتریانش ارتباط می دهد. برای اداره صحیح زنجیره تامین باید از خدمات عالی به مشتریان، هـزینه های پایین و زمان چرخه کوتاه اطمینان حاصل کنیم. مهمترین آنها عبارتند از ساخت یکپارچه برای ذخیره، پس از تخلیه پرکردن به طور مستمر، ساخت برمبنای سفارش و مونتاژ کانالی.

مدیریت زنجیره تأمین سیستمی است که پیوندهای منابع تامین، خرید، تبدیل و مدیریت تدارکات را به هم پیوند داده و ادغام می کند. با درک نحوه مدیریت این سیستم پیچیده و اطمینان از یکپارچه سازی عملکردهای اصلی کسب و کار می توانید سود را افزایش دهید. هزینه ها و خطرات را کاهش دهید. در این دوره، مربی دانیل استنتون چگونگی پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین در شرکت را به شما آموزش می دهد.

توضیحات بیشتر :

دانیل فرایندهای مختلف زنجیره تامین را که باید به روشی یکپارچه مدیریت شوند، مرور می کند. برنامه ریزی، منبع، ساخت، تحویل، بازگشت و فعال کردن. وی از این فرایند برای توصیف چالش های اساسی که مدیران زنجیره تأمین باید برای رفع آنها استفاده کنند. روندهای قابل توجهی که زنجیره های تأمین را مجبور به تکامل می کند.

در رقابت‌هاى جهانى موجود در عصر حاضر، باید محصولات متنوع را با توجه به درخواست مشترى، در دسترس وى قرار داد. خواست مشترى بر کیفیت بالا و خدمت رسانى سریع، موجب افزایش فشارهایى شده که قبلاً وجود نداشته است. در نتیجه شرکت‌ها بیش از این نمى‌توانند به تنهایى از عهده تامین تمامى کارها برآیند. بنگاه‌هاى اقتصادى و تولیدى علاوه بر پرداختن به سازمان و منابع داخلى، به مدیریت و نظارت بر منابع نیز می پردازندعلت این امر در واقع دستیابى به مزیت یا مزایاى رقابتى با هدف کسب سهم بیشترى از بازار است.

مشاغل موفق نمی توانند در یک سیلو فعالیت کنند. آنها باید تصمیمات را بین عملکردهای داخلی خود هماهنگ کنند. و باید با مشتریان و تامین کنندگان خود همکاری کنند. به این دلیل که هر مشاغل فقط یک حلقه از زنجیره تأمین است. و هر زنجیره تأمین فقط به اندازه ضعیف ترین حلقه خود قوی است. بنابراین مدیریت زنجیره تأمین چیزی فراتر از یک شغل است، بلکه یک فلسفه است. این روشی است برای درک چگونگی ارزش آفرینی یک شرکت و ارتباط آن با بقیه جهان.

پیش نیاز دوره دوره مدیریت زنجیره تأمین SCM:

+ این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و دوره از پایه آموزش داده می شود.

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره مدیریت زنجیره تأمین SCM – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.