دوره مباحث فرآیند حل اختلافات با استاندارد ایزو 10003 – دوره | مدرک معتبر

دوره مباحث فرآیند حل اختلافات با استاندارد ایزو 10003: استاندارد ایزو ۱۰۰۰۳ ، فرایند حل اختلافات، راه حلی برای جبران رسیدگی شکایات شرکتهایی است که در بخش داخلی، راهکاری برای رفع این مشکلات ندارند. این استاندارد بین المللی می تواند برای طراحی یک فرایند حل اختلاف و تصمیم برای اینکه چه موقع حل اختلافات، به شاکیان

کد خبر : 326120
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۵۷
دوره مباحث فرآیند حل اختلافات با استاندارد ایزو 10003 – دوره | مدرک معتبر


دوره مباحث فرآیند حل اختلافات با استاندارد ایزو 10003: استاندارد ایزو ۱۰۰۰۳ ، فرایند حل اختلافات، راه حلی برای جبران رسیدگی شکایات شرکتهایی است که در بخش داخلی، راهکاری برای رفع این مشکلات ندارند. این استاندارد بین المللی می تواند برای طراحی یک فرایند حل اختلاف و تصمیم برای اینکه چه موقع حل اختلافات، به شاکیان پیشنهاد شود. و انتخاب یک تهیه کننده حل اختلافات که توانایی پرداختن به انتظارات و نیازهای خاص سازمان را داشته باشد، استفاده شود. این استاندارد بین الملی می تواند به سازمانها و افراد، در ارزیابی اثربخشی، کارایی و بیطرفی فرایند حل اختلافات سازمان کمک کند.

این استاندارد بین المللی قابل اجراست برای:

-شکایات در ارتباط با ویژگی های محصولات سازمان که مورد انتظار مشتری است و در ارتباط با فرایند رسیدگی به شکایات و حل اختلافات

– حل اختلافات بوجود آمده از فعالیت های تجارت داخلی یا خارجی

– راهنمایی در خصوص تعیین زمان و چگونگی مشارکت سازمانها در حل اختلافات

– راهنمایی در انتخاب تهیه کنندگان و استفاده از خدمات آنها

 

سرفصل های دوره دوره مباحث فرآیند حل اختلافات با استاندارد ایزو 10003 :

نظارت، ارزیابی و ارتقا پروسه حل اختلاف.

 راهنمایی درباره مدیریت مشارکت یک سازمان در حل اختلاف

 ضروریات یک حل اختلاف در دسترس، شفاف، مناسب و عادلانه

 

مزایای دوره آموزشی مباحث فرآیند حل اختلافات با استاندارد ایزو 10003:

+ تهیه فرایند حل اختلافات را به صورت انعطاف پذیر به گونه ای که در مقایسه با فرایندهای مرتبط با دادگاه بتواند ارزان تر، ساده تر و سریعتر باشد.

+ کمک به ایجاد رضایت مشتری و وفاداری و همچنین تهیه الگویی برای افراد و سازمان ها. تا توانایی ارزیابی ادعاهای سازمان ها و تهیه کنندگان مبنی بر عملکرد کارا، اثربخش و بیطرفانه را داشته باشند.

+ بهبود شهرت و اعتبار سازمان یا دوری از آسیب زدن به آن

+ بهبود رقابت های داخلی و خارجی

+ اعتماد سازی پایدار و عادلانه در مورد اختلافات در بازار جهانی

+ کمک به اطلاع رسانی کاربران بالقوه حل اختلافات درباره شرایط دسترسی، هزینه و پیامدهای قانونی.

+ فراهم کردن توانایی سازمان برای شناسایی و رفع علل اختلافات

+ بهبود روش رسیدگی به شکایات و اختلافات سازمان.

+ تهیه اطلاعات اضافی که می تواند به بهبود فرایند ها و محصولات سازمان کمک کند.

 

پیش نیاز دوره دوره مباحث فرآیند حل اختلافات با استفاده ایزو 10003 : 

این دوره نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد و از پایه آموزش داده می شود.

 



لینک ثبت نام : دوره مباحث فرآیند حل اختلافات با استاندارد ایزو 10003 – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.