دوره فروشندگی حرفه ای: فروشنده یا عرضه کننده شخصی است که خریدار (متقاضی) میتواند در صورت نیاز در هر موقعی، بلافاصله با مراجعه به او نیاز خود را به موقع برطرف کند، و او نیز به کمک برآوردهای اقتصادی خود، نیاز بازار را شناسایی کرده و سپس با تهیه کالاهای مورد نیاز بازار و با در نظر گرفتن میزان تقاضا
کد خبر : 188752
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
دوره فروشندگی حرفه ای: فروشنده یا عرضه کننده شخصی است که خریدار (متقاضی) میتواند در صورت نیاز در هر موقعی، بلافاصله با مراجعه به او نیاز خود را به موقع برطرف کند، و او نیز به کمک برآوردهای اقتصادی خود، نیاز بازار را شناسایی کرده و سپس با تهیه کالاهای مورد نیاز بازار و با در نظر گرفتن میزان تقاضا و عرضه، کالای خود را به خریداران عرضه میکند.
فروشنده فردی است که در ازای دریافت مبلغی، کالا یا خدماتی را مبادله می کند. موفقیت یک فروشنده معمولاً با میزان فروش او در طی یک دوره معین، تعیین می گردد و از مهم ترین مهارت های فروشنده حرفه ای این است که چقدر در ترغیب افراد به خرید مهارت دارد.
سپس با انجام معامله با خریدار، ارزشافزودهای را فراهم میسازد. هدف نهایی فروشندگان رقابت تجاری بهمعنی «فرایند مجادله و برتریجویی میان هرکدام از فروشندگان به منظور بهدست آوردن هدف تجاری خاص همانند جلب مشتری بیشتر برای محصولات خود و کسب سود و سهم بیشتر از بازار» میباشد. در علم اقتصاد در سودمندی رقابت در حوزه فعالیتهای تجاری در صورتیکه فضای بازار، آزاد و به دور از هرگونه تبعیض و موانع ناروا باشد تردیدی وجود ندارد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰