دوره تفکر سیستمی – دوره | مدرک معتبر

[ad_1] دوره تفکر سیستمی: تفکر سیستمی عبارت است از نگاه منظم و جامع به موضوعات و نیازی نیست که برای سیستماتیک بودن به فناوری مربوط شود. کارشناسی هایی که در تفکر سیستم موثر هستند ارتباطاتی را می بینند که دیگران به راحتی شناخته یا دیده نمی شوند. تفکر سیستمی به BA اجازه می دهد تا

کد خبر : 176969
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
دوره تفکر سیستمی – دوره | مدرک معتبر

[ad_1]

دوره تفکر سیستمی: تفکر سیستمی عبارت است از نگاه منظم و جامع به موضوعات و نیازی نیست که برای سیستماتیک بودن به فناوری مربوط شود. کارشناسی هایی که در تفکر سیستم موثر هستند ارتباطاتی را می بینند که دیگران به راحتی شناخته یا دیده نمی شوند. تفکر سیستمی به BA اجازه می دهد تا ببیند چگونه یک چیز بر چیز دیگر تأثیر می گذارد. تأثیرات و نیازهای از دست رفته ای را که برای موفقیت بسیار مهم هستند، تحت تأثیر قرار می دهد. تفکر سیستمی به ما امکان می دهد مفاهیم بزرگ را به قطعات کوچکتر تقسیم کنیم. همچنین جزئیات را برای دیدن تصویر بزرگتر تجزیه می کنیم. این به ما کمک می کند تا موارد مهم و موارد مرتبط را در بسیاری از جزئیات پیدا کنیم.

توضیحات بیشتر:

وقتی درخواستی برای آنچه به نظر می رسد یک تغییر کوچک است دریافت می کنید، تفکر سیستم به شما کمک می کند تا تأثیرات آن را روی چیزهای دیگر ببینید. خیلی از اوقات ذینفع چیزی کوچک را درخواست می کند، اما در واقع تأثیر آن بسیار بیشتر است. مهارت های تفکر سیستمی به ما کمک می کند تا این تأثیرات را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و از آنها استفاده کنیم. متفکران عالی سیستم می توانند ببینند که چگونه چیزی بزرگ بر جزئیات تأثیر می گذارد. و چگونه می تواند مکان های مربوط به این جزئیات را از بین ببرد و چه تاثیری دارد. تکنیک های بسیاری وجود دارد که به ما کمک می کند تا با مردم ارتباط برقرار کنیم. پردازش و فن آوری کنیم تا این تأثیرات را از کوچک و بزرگ دریافت کنیم. نظراتی مانند استفاده از تحلیل فرآیند و نمودارهای جریان داده تنها چند نمونه از مجموعه ابزارهای ما به عنوان BA برای کمک به تفکر سیستم است.

رابطه‌ی راسل اکاف و تفکر سیستمی، شبیه رابطه‌ی نیوتون و گرانش است. همه گرانش را دیده بودند. اما نیوتون آن را تئوریزه کرد. تفکر سیستمی هم سالها در اخلاق و ادبیات و فرهنگ‌های مختلف، مطرح می‌شد و مورد توصیه قرار می‌گرفت. اما راسل اکاف برای آن یک چارچوب علمی ایجاد کرد.

+ این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و دوره از پایه آموزش داده می شود

[ad_2]

لینک ثبت نام : دوره تفکر سیستمی – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.