دوره برگزاری و مدیریت نمایشگاه – EMD – دوره | مدرک معتبر
دوره برگزاری و مدیریت نمایشگاه – EMD: کوتاه بودن زمان مدیریت مدیران ارشد شرکت های نمایشگاهی و نبود منابع اطلاعاتی و علمی قابل دسترس برای این مدیریان. از مهمترین نقاط ضعف صنعت نمایشگاه به شمار می رود. که در سطح کیفی نمایشگاه های کشور نیز تاثیر شدیدی گذاشته است. از دیدگاه روابط بین الملل نیز
دوره برگزاری و مدیریت نمایشگاه – EMD: کوتاه بودن زمان مدیریت مدیران ارشد شرکت های نمایشگاهی و نبود منابع اطلاعاتی و علمی قابل دسترس برای این مدیریان. از مهمترین نقاط ضعف صنعت نمایشگاه به شمار می رود. که در سطح کیفی نمایشگاه های کشور نیز تاثیر شدیدی گذاشته است. از دیدگاه روابط بین الملل نیز نمایشگاه ها، مهمترین ابزار بازاریابی و ارتباطات تجاری نمایشگاه ها، مرکز تبادل اطلاعات، دانش فنی و بررسی های تجاری هستند. که در توسعه گردشگری و در نهایت افزایش اشتغال تاثیربسزایی دارند.
دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه در راستای افزایش سطح کیفی نمایشگاه های کشور. همسو با تغییر و تحولات صورت گرفته درسایر صنایع برگزار می شود. در این دوره مدیران سالن های نمایشگاهی با نحوه تعامل موثر با مدیریت های تخصصی شرکت، مجریان نمایشگاهی، مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان آشنا می شوند. راه کار های مناسب جهت افزایش رضایت مشتریان مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت.
آنچه در دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه – EMD فرا خواهید گرفت:
+شما خواهید فهمید که بازار کلی هنر چگونه کار می کند، انواع مختلف فضاهای هنری و عملکرد آنها چگونه است. ما به طور دقیق به نقش مدیر گالری نگاه خواهیم کرد. نحوه مدیریت فضای نمایشگاه، کار با هنرمندان و نحوه یافتن و مدیریت خریداران هنری را درک خواهیم کرد.
+ یک راهنمای برای تهیه یک نمایشگاه. نحوه بازاریابی نمایشگاه خود برای عموم مردم معرفی خواهیم کرد.
+ چگونه کارهای هنری، بسته بندی آثار هنری، ارسال آثار هنری در سطح ملی و بین المللی را اداره کنید. نحوه نصب و آویز آثار هنری و نحوه ذخیره سازی حرفه ای آثار هنری برای جلوگیری از آسیب دیدن کارها را یاد خواهید گرفت.
سرفصل های دوره آموزشی برگزاری و مدیریت نمایشگاه – EMD :
آشنایی با نمایشگاه
برنامه ریزی اجرایی نمایشگاه
مبانی امور نمایشگاهی
راهنمای حضور در نمایشگاه
طراحی سالن و غرفه نمایشگاهی
اصول و فنون تبلیغات
بازاریابی هوشمندانه
مدیریت ارتباطات در روابط عمومی
اصول طراحی نمایشگاه
برنامه ریزی یک نمونه نمایشگاه
دوره دوره برگزاری و مدیریت نمایشگاه – EMD مناسب چه کسانی است:
+ این دوره برای افرادی طراحی شده است که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار بازار هنر معاصر هستند. علاقه مند به نظارت، مدیریت هنری و نظارت بر نمایشگاه هستند.
+ این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و دوره از پایه آموزش داده می شود
لینک ثبت نام : دوره برگزاری و مدیریت نمایشگاه – EMD – دوره | مدرک معتبر
هوشمند نیوز: اخبار جدید
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :EMD ، آموزش مجازی ، برگزاری ، دوره ، دوره آموزشی ، مدرک ، مدرک معتبر ، مدیریت ، معتبر ، نمایشگاه
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰