دوره بازاریاب فروشنده حضوری (ویزیتور) – دوره | مدرک معتبر

دوره بازاریاب فروشنده حضوری (ویزیتور) : فروش یک فرایند گام به گام رسمی است که هر کسی می تواند آن را فرا بگیرد و تمرین کند. با استفاده از این دوره، خواهید فهمید که چگونه سناریوی فروش خود را به شکلی ساختار یافته و موثر آشکار کنید. به طوری که روند فروش از مرحله اولیه “شناخت” ،

کد خبر : 326828
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
دوره بازاریاب فروشنده حضوری (ویزیتور) – دوره | مدرک معتبر


دوره بازاریاب فروشنده حضوری (ویزیتور) : فروش یک فرایند گام به گام رسمی است که هر کسی می تواند آن را فرا بگیرد و تمرین کند. با استفاده از این دوره، خواهید فهمید که چگونه سناریوی فروش خود را به شکلی ساختار یافته و موثر آشکار کنید. به طوری که روند فروش از مرحله اولیه “شناخت” ، تا مرحله نهایی “معامله” را به طور منظم و در یک مرحله می آموزید.

ویزیتوری شغلی است که در آن فروشنده محصول یا خدماتی، به سراغ مشتری‌ها می‌رود و آن‌ها را به خرید تشویق می‌نماید. وظیفه دیگر ویزیتور دریافت سفارش می‌باشد، به این معنا که مشتری بالقوه برای محصول خود را می‌یابد.، و هر چند روز یک بار به فروشگاه وی سر می‌زند و سفارش جدید را از مشتری دریافت می‌نماید.

در فرآیند بازاریابی، نیازهای مشتریان شناسایی شده و متناسب با آن نیازها، پاسخ‌هایی از سوی شرکت‌ها و موسسات ارائه می‌شود. این احتمال وجود دارد که بازاریاب‌ها خدمات و محصولاتی را به کسب و کارهای دیگر عرضه کنند. در این صورت به این بازاریابی کسب و کار به کسب و کار یا B2B گفته می‌شود. وقتی خدمات و محصولات به صورت مستقیم به مصرف‌کننده‌ها و مشتریان عرضه شود، به این نوع بازاریابی B2C گفته می‌شود.

بسیاری ویزیتور را معادل بازاریاب می دانند.! در حالی که ویزیتور اصولا به افرادی گفته می شود. که اقلام مشخصی را به واحدهای مختلف فروش به صورت دوره ای می برند و از آن ها سفارش می گیرند. بازاریابی به فرایند شناخت نیازهای مشتری و بازار، کشف بازارهای جدید، ارتباط مناسب و موثر با مشتریان و حفظ و نگهداشت آن ها و جذب مشتریان جدید اطلاق می شود که در این بین تبلیغات نیز اهرمی برای عملیات بازاریابی به حساب می آید.

 

اهداف ویزیتوری

+ شناسایی مشتریان جدید از طریق تماس سرد (cold calling)

+ دایرکتوری کسب و کار

+ ارجاع مشتریان

+ ویزیت کردن مشتریان سابق

+ ویزیت کردن مشتریان جدید

 

آنچه در دوره دوره بازاریاب و فروشنده حضوری (ویزیتور) فرا خواهید گرفت:

+ می توانید گام های اساسی جهت آماده سازی موثر و دقیق جلسات فروش خود بدست آورید، حتی قبل از جلسه فروش نیز یک مزیت فروش کسب کنید
+ تکنیک های جدیدی را برای تأمین کامل نیازهای مشتری خود فرا خواهید گرفت. حتی به آنها کمک می کنید تا محصول یا خدمات شما را به خودشان بفروشند!
+ یک روش موثر برای ارائه محصول یا خدمات خود به مشتری، کسب تفاهم، تعهد و توافق، ایجاد خواهید کرد
+ مهارت هایی را برای غلبه بر اعتراضات و تعطیل کردن فروش بیشتر خواهید آموخت

 

پیش نیازهای این دوره:

+ شما باید علاقه مند به شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان باشید
+  شما باید عاشق ترغیب مردم به طرز تفکر خود باشید
+  شما باید بتوانید یک روش ساختاری از ارتباطات را درک و تمرین کنید
+  شما باید از گفتگوی چهره به چهره با مردم لذت ببرید



لینک ثبت نام : دوره بازاریاب فروشنده حضوری (ویزیتور) – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.