دوره بازاریابی و فروش پیشرفته: بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing)به عنوان فرایندی مدیریتی –اجتماعی تعریف میشود. که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله
کد خبر : 94907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰
دوره بازاریابی و فروش پیشرفته: بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing)به عنوان فرایندی مدیریتی –اجتماعی تعریف میشود. که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. جامعه بشری اکنون بیش از هر زمان دیگر با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه می باشد. در دنیای امروز دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه های متنوع به ویژه در بازارها مشاهده می شود.
هنوز هم بسیاری از مردم فکر می کنند بازاریابی (Marketing)، یعنی این که بروشوری را در دستمان بگیریم و برویم به صد جای مختلف و التماس کنیم که از ما چیزی بخرند.! شاید برای بعضی عجیب باشد اگر بدانند که فروش بخش کوچکی از عملیات بازاریابیست. چنانچه اگر کل فرآیند بازاریابی را به کوه یخی تشبیه کنیم، فروش تنها بخش کوچک بیرون آب آن است. و حجم عظیم و پایهای مابقی آن در زیر آب مخفیست. فروش فقط بخش کوچکی از عملیات بازاریابیست و مهمترین آن نیست؛ ولی به نحوی یکی از ارکان اصلی ارزیابی موفقیت یک برنامه بازاریابیست.
مخاطبین دوره :
مدیران و کارشناسان واحدهای فروش
بازاریاب ها(ویزیتورها)
فروشندگان حضوری
دانشجویان رشته های مدیریت بازرگانی
MBA و سایر علاقمندان به فعالیت حرفه ای در حوزه فروش.
هدف دوره:
در این دوره آموزشی قصد داریم شما را با تکنیک های بروز و کاربردی در بازاریابی و فروش پیشرفته آشنا کنیم، در این بازاریابی می توان با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را دریافت کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰