دوره بازاریابی حرفه ای – دوره | مدرک معتبر

دوره بازاریابی حرفه ای : کلمه بازار تداعی کننده خیابانی شلوغ و مملو از خریداران و فروشندگان است. اما به صورت دقیق تر بازار را به عنوان هر مکانی که گروهی از خریداران واقعی و بالقوه یک محصول وجود داشته باشند, تعریف می‌کنند. اندازه بازار به تعداد کسانی که اظهار نیاز میکنند و میزان نیاز

کد خبر : 189407
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۳۹
دوره بازاریابی حرفه ای – دوره | مدرک معتبر


دوره بازاریابی حرفه ای : کلمه بازار تداعی کننده خیابانی شلوغ و مملو از خریداران و فروشندگان است. اما به صورت دقیق تر بازار را به عنوان هر مکانی که گروهی از خریداران واقعی و بالقوه یک محصول وجود داشته باشند, تعریف می‌کنند. اندازه بازار به تعداد کسانی که اظهار نیاز میکنند و میزان نیاز آنها و توانایی خریداران برای انجام معامله بستگی دارد.
بازاریابی به معنای اداره کردن و گسترش بازارها به منظور تامین نیازهای خریداران و شناسایی نیازهای بالقوه است. فعالیتهای بازاریابی را می توان به ترتیب تولید محصول, تحقیق بازار, ایجاد ارتباط, توزیع, قیمت گذاری و ارائه خدمات دانست.

در بازاریابی حرفه ای، تاثیرگذاری مثبت در ایجاد، حفظ و گسترش ارتباطات افراد بسیار مهم است. بدون تاثیر حرفه‌ای، تصویری ضعیف از خودمان نشان می‌دهیم، با رفتاری نسنجیده و غیر حرفه‌ای به اعتبار خودمان آسیبی جدی وارد می‌کنیم. در این گرداب گسترده‌ی گیتی، باید به سرعت مهارت بازاریابی حرفه ای را کسب کنیم تا در زندگی و کار حرفه‌ای مان موفق شویم.در زندگی، خصوصاً زندگی کاری، حرفه‌ای و تجاری ما، تاثیر گذاری روی افراد بسیار حائز اهمیت است.

نکات مربوط به بازاریابی

1. هرچه بیشتر درباره بازاریابی فرا بگیرید.

2. از رقیبان موفقتان درس بگیرید.

3. دورنمای بازاریابی خود را مشخص کنید.

4. بازارتان را بشناسید.

5. به موقعیت جغرافیایی‌تان توجه کنید.

6. وضعیت مالی برون سازمانی خود را بررسی کنید.

7. وضعیت مالی درون سازمانی خود را بررسی کنید.

8. بودجه بازاریابی تان را مشخص کنید.

9. کار را به کاردان بسپارید.

10. یک تیم کار آزموده تشکیل دهید.

ابزار اصلی تشکیل دهنده ی بازاریابی به چهار P معروفند :

1) محصولات product
2) قیمت price
3) مکان place
4) تبلیغات promotion

فهرست سرفصل های دوره بازاریابی حرفه ای:

+ بازاریابی و مدیریت بازار

+ اصول و مبانی بازاریابی

+ تکنیک های فروش

+ بازاریابی و کارآفرینی

+ مدیریت ارتباط با مشتری

+ استراتژی های بازاریابی

+ بازاریابی در شرایط بحران

+ شناخت ابعاد کسب و کار

+ بازاریابی رابطه مند

+ مفاهیم بودجه بندی

+ بازاریابی دیجیتال

+ اصول و فنون مذاکره

پیش نیاز دوره بازاریابی حرفه ای:

این دوره به پیش نیاز خاصی نیاز ندارد و از پایه آموزش داده می شود.



لینک ثبت نام : دوره بازاریابی حرفه ای – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.