دوره بازاریابی تلفنی – دوره | مدرک معتبر

دوره دوره بازاریابی تلفنی، بازاریابی تلفنی شایستگی از گروه شغلی امور مالی و بازرگانی حوزه خدمات است و شامل کارهای شناسایی اصول و مفاهیم بازاریابی، شناسایی عناصر اصلی ارتباط تلفنی ، فرآیند بازاریابی تلفنی می باشد و با مشاغل بازاریاب و فروشنده در ارتباط است. بازاریابی تلفنی چیست؟ Telemarketing یا بازاریابی تلفنی یک استراتژی مارکتینگ

کد خبر : 191542
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۵:۲۷
دوره بازاریابی تلفنی – دوره | مدرک معتبر


دوره دوره بازاریابی تلفنی، بازاریابی تلفنی شایستگی از گروه شغلی امور مالی و بازرگانی حوزه خدمات است و شامل کارهای شناسایی اصول و مفاهیم بازاریابی، شناسایی عناصر اصلی ارتباط تلفنی ، فرآیند بازاریابی تلفنی می باشد و با مشاغل بازاریاب و فروشنده در ارتباط است.

بازاریابی تلفنی چیست؟

Telemarketing یا بازاریابی تلفنی یک استراتژی مارکتینگ و شامل ارتباط با مشتریان از طریق تلفن است. در بازاریابی تلفنی، فرد بازاریاب و آموزش‌دیده با صحبت‌های خود سعی در قانع کردن مشتری برای استفاده از محصولات و خدمات کسب‌وکار خود دارد. بازاریابی تلفنی می‌تواند به طیف گسترده‌ای از سازمان‌ها کمک کند تا به روش‌های مختلف به نتایج بهتری برسند. اگرچه بدیهی‌ترین شکل از تله‌مارکتینگ شامل تماس‌های بی‌واسطه شرکت‌ها با مصرف‌کننده نهایی است؛ اما بازاریابی تلفنی برای کسب و کارهای B2B هم کارایی خاص خود را دارد و حتی بازاریابی بین‌المللی هم از این روش استفاده می‌شود.

مزایای دوره آموزشی بازاریابی تلفنی:

+ یادمیگیرید کاری کنید تا مشتری برای خرید اقدام کند.

+ به خواسته های مشتری بال و پر دهید.

+ مشتری را نسبت به برندتان علاقه مند کنید.

+ توجه مشتری را به خودتان جلب کنید

فهرست سرفصل های دوره دوره بازاریابی تلفنی:

+ شناسائی اصول ومفاهیم بازاریابی تلفنی

+ شناسائی عناصر اصلی ارتباط تلفنی

+ فرایند بازار یابی تلفنی

بازاریاب تلفنی به چه کسی گفته می شود؟

Telemarketer یا بازاریاب تلفنی فردیست که نمایندگی فروش محصولات یا خدمات خاص را به صورت تلفنی و گاها به صورت حضوری بر عهده دارد. مارکترهای تلفنی به ۲ صورت به بازاریابی می پردازند:

۱-بازاریابی برونی یا Outbound: بدین صورت که به مارکتر ها لیستی از اطلاعات تماس مشتریان احتمالی داده می شود تا آنها به صورت مداوم با مصرف کنندگان یا مشاغل ارتباط برقرار کنند. این اطلاعات در پی جستجو توسط بازاریاب تلفنی و یا از منابع دیگر جمع آوری می گردد.

۲-بازاریابی درونی یا Inbound: در این شکل از بازاریابی، تبلیغات از طریق سایر رسانه ها به گوش مشتریان می رسد و بازاریاب تلفنی منتظر تماس تلفنی از سمت مشتری است. برای مثال مشتری تبلیغ محصول را در تلویزیون مشاهده می کند و با شماره تماسی که اعلام شده تماس می گیرد و محصول مورد نظر خود را سفارش می دهد.

بازاریابی تلفنی برای رشته های زیر مفید است :

  • بازرگانی
  • فروش
  • مدیریت کسب و کار

پیش نیاز دوره آموزشی بازاریابی تلفنی :

  • مدیریت بازرگانی



لینک ثبت نام : دوره بازاریابی تلفنی – دوره | مدرک معتبر

هوشمند نیوز: اخبار جدید

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.