دواین جانسون اولین تصویر رسمی شخصیت اصلی فیلم Black Adam را به‌اشتراک گذاشت

دنیای DC سال‌هاست طرفداران خود را منتظر حضور دوباره شخصیت Black Adam نگه داشته و بالاخره این انتظار امروز به پایان رسیده و بازیگر این شخصیت اولین عکس رسمی از او را منتشر کرد. دواین جانسون (Dwayne Johnson) عکسی تازه با لباس شخصیت Black Adam را به‌اشتراک گذاشت. جانسون تابدین لحظه بیش از یک دهه

کد خبر : 57722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۱
دواین جانسون اولین تصویر رسمی شخصیت اصلی فیلم Black Adam را به‌اشتراک گذاشت


دنیای DC سال‌هاست طرفداران خود را منتظر حضور دوباره شخصیت Black Adam نگه داشته و بالاخره این انتظار امروز به پایان رسیده و بازیگر این شخصیت اولین عکس رسمی از او را منتشر کرد.

دواین جانسون (Dwayne Johnson) عکسی تازه با لباس شخصیت Black Adam را به‌اشتراک گذاشت. جانسون تابدین لحظه بیش از یک دهه درگیر توسعه فیلم Black Adam بوده و متاسفانه این فیلم چندین و چند مرتبه با تاخیر مواجه شده و اکران آن عقب افتاده است. سال ۲۰۱۴ بود که استودیو توسعه‌دهنده این فیلم، دواین جانسون را به‌عنوان شخصیت اصلی یعنی شخصیت Black Adam معرفی کرده و قرار بود طی برنامه‌ ریزی‌ها، در فیلم Shazam 2019 حضور یابد، ولی تصمیمات سازندگان تغییر یافته و تصمیم گرفتند هر شخصیت فیلمی مخصوص به‌خودش را داشته باشد.

سال گذشته و طی ماه ژوئن، اولین تصاویر مربوط به این ضدقهرمان در فیلم جدید به‌صورت طرح‌های مفهومی و قطعات انیمیشنی کوتاه منتشر شدند. پس از آن نیز چندین شخصیت اصلی فیلم مانند Hawkman با بازیگری الدیس هاج (Aldis Hodge)، شخصیت Dr. Fate با بازیگری پیرس برازنن (Pierce Brosnan) و شخصیت Atom Smasher با بازیگری نواح سنتینئو (Noah Centineo) مشخص شده و روند فیلم برداری آن ماه گذشته، پس از تاخیری طولانی به‌دلیل همه گیری ویروس کووید ۱۹ از سر گرفته شد. جانسون طی ماه گذشته عکس‌های زیادی از فضای کاری خود به‌اشتراک گذاشته، ولی این عکس اولین عکس رسمی از فیلم جدید Black Adam است.

دواین جانسون این عکس را در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته و البته که این عکس شمایل نهایی شخصیت Black Adam را نمایش نداده و لباس اصلی او با شنلی سیاه پوشیده شده است. جانسون در ادامه نیز توضیحاتی کوتاه درباره شخصیت و ریشه‌های Black Adam نوشته و اشاره دارد که دنیای DC را دست‌خوش تغییر خواهد کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.