دنیامالی: دشمنان می خواهند بازی با قطر در ایران برگزار نشود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان درباره ساماندهی وضعیت برخی از فدراسیون‌های ورزشی که همچنان توسط سرپرست اداره می‌شوند، گفت: به‌طور کلی دو یا سه فدراسیون بیشتر نداریم که با سرپرست اداره می‌شوند و ما در حال انجام ترتیبات قانونی هستیم تا انتخابات آنها برگزار شود. وزیر ورزش و جوانان همچنین

کد خبر : 504701
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
دنیامالی: دشمنان می خواهند بازی با قطر در ایران برگزار نشود



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان درباره ساماندهی وضعیت برخی از فدراسیون‌های ورزشی که همچنان توسط سرپرست اداره می‌شوند، گفت: به‌طور کلی دو یا سه فدراسیون بیشتر نداریم که با سرپرست اداره می‌شوند و ما در حال انجام ترتیبات قانونی هستیم تا انتخابات آنها برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به ادامه فعالیت فدراسیون‌هایی که کارآیی چندانی ندارند، اظهار کرد: در دنیا اصلی وجود دارد که رشته‌های المپیکی معمولاً فدراسیون‌های جهانی یا قاره‌ای دارند، مثل رشته روئینگ در قایقرانی که در سطح جهانی فدراسیون دارد. طبیعتاً در راستای مزیت نسبی که در هر رشته‌ای داریم، مثل بحث مدال‌آوری و مخاطب‌پذیری حتما توجه بیشتری خواهیم کرد.

وی افزود: رشته‌هایی که مخاطب نداشته باشند و مشکلات خاص خودشان را داشته باشند، ما آنها را مورد توجه قرار می‌دهیم تا هم مخاطب‌پذیری آنها بیشتر شود و هم مدال‌آوری آنها.

فدراسیون های بولینگ و بیلیارد، شطرنج و فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی محلی جزو فدراسیون هایی هستند که رئیس ندارند و با سرپرست اداره می‌شوند.

دنیامالی: باید رشته‌هایی مانند چوگان و زورخانه‌ای را توسعه دهیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما باید این ورزش و رشته های چوگان، تیراندازی و سوارکاری را توسعه دهیم و به آن توجه کنیم.

دنیامالی در ادامه در جمع خبرنگاران گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی برعلیه مسلمانان انجام میدهد و وظیفه مسلمانان این است که از مظلومان حمایت کنند.

وی افزود: کردم در مقابل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی می ایستند و از حق مظلومان دفاع می کنند. این رژیم ترورهایی انجام داد که باعث شهادت سیدحسن نصرالله شد و وظیفه ما دفاع از این اقدامات بود.

وزیر ورزش ادامه داد: ما جنگ طلب نیستیم ولی اگر کشوری به ما تجاوز کند پاسخ دندان شکنی به آنها خواهیم داد. مردم ایران هم وظیف دارند از اقدامات نیروهای مشلح حمایت کنند.

دنیامالی بیان کرد: از اقتدار ایران همین بس که روز بعد از اقدام شجاعانه نیروهای مسلح به همراه رئیس جمهور به قطر رفتیم. بعد از آن هم نماز جمعه به اقامت رهبر معظم انقلاب را داشتیم.

وی عنوان کرد: همه اهالی رژیم صهیونیست در پناهگاه هستند اما رهبر انقلاب می آید و نماز جمعه را اقامه می‌کند. بعد از آن هم وزیر امور خارجه ما به لبنان سفر کرد و همه اینها نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است.

دنیامالی درباره ورزش زورخانه ای و احتمال المپیکی شدن این ورزش گفت: ورزش زورخانه ای ورزش بومی ما است و ریشه آن در ایران است. این ورزش آیینی است و مشی پهلوانی دارد.

وزیر ورزش گفت: اقدامات خوبی برای این ورزش انجام شده ولی کافی نیست. خیلی از کشورهای همسایه پیشرفت خوبی در این ورزش داشتند و مدال طلا می‌گیرند. ما باید این ورزش و رشته های چوگان، تیراندازی و سوارکاری را توسعه دهیم و به آن توجه کنیم.

دنیامالی درباره برگزاری بازی در ورزشگاه تختی گفت: ما یک انباشتگی در استادیوم ها داشتیم. ادارات کل ورزش، باشگاه ها و وزارت ورزش دست به دست هم دادیم و ورزشگاه هایی در شان مردم ایران داشته باشیم.

وی گفت: امیدوارم در آینده شاهد باکیفیت تر شدن استادیوم ها باشیم. خیلی از دشمنان به دنبال این هستند که بازی ما با قطر برگزار نشود. وزیر ورزش قطر خودش فوتبالی است و از او دعوت کردم تا به ایران بیاید. همه تلاشمان را انجام می دهیم که در تاریخ ۲۴ ام میزبان این کشور باشیم و مقابل آنها پیروز شویم.

253 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.