دنباله ای برای RPG نمادین Ni No Kuni برای یکپارچه سازی NFT و مکانیک بازی برای کسب درآمد – اخبار بیت کوین

[ad_1] قسمت جدید Ni No Kuni، یک فرنچایز RPG که توسط استودیوی بازی‌سازی مستقل سطح 5 و انیمیشن استودیو گیبلی ارائه شده است، با عناصر بلاک چین راه‌اندازی شده است. این بازی که برای پلتفرم‌های موبایل و رایانه شخصی طراحی شده است، یک سیستم توکن را معرفی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد از درآمد

کد خبر : 211631
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
دنباله ای برای RPG نمادین Ni No Kuni برای یکپارچه سازی NFT و مکانیک بازی برای کسب درآمد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

قسمت جدید Ni No Kuni، یک فرنچایز RPG که توسط استودیوی بازی‌سازی مستقل سطح 5 و انیمیشن استودیو گیبلی ارائه شده است، با عناصر بلاک چین راه‌اندازی شده است. این بازی که برای پلتفرم‌های موبایل و رایانه شخصی طراحی شده است، یک سیستم توکن را معرفی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد از درآمد خود خارج از بازی استفاده کنند و در آینده از NFT پشتیبانی می‌کند.

«Ni No Kuni: Cross Worlds» به بلاک چین می رود

در حال حاضر بیشتر و بیشتر توسعه دهندگان بازی از بلاک چین و عناصر بازی برای کسب درآمد به عنوان ابزاری برای نوآوری و توانمندسازی بازیکنان در بازی های خود استفاده می کنند. «Ni No Kuni: Cross Worlds»، دنباله جدید فرنچایز RPG تحسین‌شده، که توسط استودیوی مستقل ژاپنی Level 5 ساخته شده است، اعلام کرده است که از NFT و توکن‌ها برای ایجاد اقتصاد بازی خود استفاده خواهد کرد.

این بازی که دارای انیمیشن های استودیو گیبلی و پنج شخصیت مختلف است که هر کدام ویژگی ها و داستان های متفاوتی دارند، از این عناصر برای غنی سازی تجربه بازیکن استفاده می کند. به گزارش صفحه رسمی بازی:

هدف ما تاکید بر فاکتور سرگرمی ذاتی بازی و ایجاد ساختار اقتصادی رمزی است که هم به نفع بازیکنان و هم دارندگان توکن است.

علاوه بر این، این شرکت اضافه کرد که این توکن‌ها برای «جلوگیری از پیش‌فروش‌های سوداگرانه و پیش‌انتشار NFT» استفاده خواهند شد.

اقتصاد نشانه و پذیرش

Ni No Kuni: Cross Worlds اقتصاد توکن خود را با سیستم توکن دوگانه طراحی کرد. بازیکنان می توانند دو نوع منبع در بازی به دست آورند: Territe و Asterite. بازیکنان می توانند این منابع را با توکن های Territe و Asterite مربوطه خود مبادله کنند، با شرکتی که عملکرد تبادل را ارائه می دهد.

این بازی همچنین یک نقشه راه با این عناصر بلاک چین در مرکز خود ساخته است، با شرط بندی برای توکن های برنامه ریزی شده برای عرضه در Q3 و محتوای NFT که در بازی Q4 گنجانده می شود. با این حال، شکل این ادغام NFT تعریف نشده است.

این گنجاندن عناصر بلاک چین و NFT توسط برخی از طرفداران این فرنچایز مورد استقبال منفی قرار گرفته است که از مکانیسم های جدیدی که توسط سطح 5 برای غنی سازی بازی استفاده می شود ناراحت هستند. پروژه‌های دیگری مانند Ubisoft و GSC Games که تلاش کرده‌اند یا نشان داده‌اند که علاقه‌شان به گنجاندن چنین عناصری در بازی‌ها بوده است، با واکنش‌های منفی مواجه شده‌اند.

با این حال، شرکت هایی مانند اسکوئر انیکس این نوآوری ها را به عنوان بخشی از طرح تجاری خود معرفی کرده اند و رئیس شرکت حمایت خود را از عناصر بازی برای کسب درآمد و NFT در فرصت های مختلف اعلام کرده است.

نظر شما در مورد معرفی عناصر بلاک چین و NFT توسط Ni No Kuni چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.