دلقک پنی‌ وایز هم به John Wick: Chapter 4 خواهد آمد؟

طبق مطلبی که چندی پیش در وب سایت Collider منتشر شد، ستاره It در قسمت چهارم جان ویک نقش‌آفرینی خواهد کرد. در پی همه‌گیری ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های سفت و سخت اجتماعی، تغییرات قابل‌توجهی در برنامه‌ریزی استودیوهای کوچک و بزرگ از جمله لاینزگیت به وجود آمد. جدیدترین قسمت چهارم جان ویک قرار بود سال

کد خبر : 64068
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۰۱
دلقک پنی‌ وایز هم به John Wick: Chapter 4 خواهد آمد؟


طبق مطلبی که چندی پیش در وب سایت Collider منتشر شد، ستاره It در قسمت چهارم جان ویک نقش‌آفرینی خواهد کرد.

در پی همه‌گیری ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های سفت و سخت اجتماعی، تغییرات قابل‌توجهی در برنامه‌ریزی استودیوهای کوچک و بزرگ از جمله لاینزگیت به وجود آمد. جدیدترین قسمت چهارم جان ویک قرار بود سال گذشته میلادی و پس از اتمام فیلمبرداری The Matrix 4 جلوی دوربین برود اما محصول وارنر به خاطر همه‌گیری تعطیل شد. در پی این اتفاق، لاینزگیت زمان شروع فیلمبرداری و تاریخ اکران گسترده John Wick: Chapter 4 را تغییر داد.

چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) که فیلم‌های پیشین جان ویک را جلوی دوربین برده بود، برای کارگردانی John Wick: Chapter 4 بازمی‌گردد. با این حال، خبری از درک کولستاد (Derek Kolstad) در میان دست‌اندرکاران نیست. اگرچه خالق مجموعه به شمار می‌رود، لاینزگیت بنا به دلایلی ترجیح داده به همکاری خود با او خاتمه داده و وظیفه آماده‌سازی فیلمنامه را روی دوش مایکل فینچ (Michael Finch) قرار دهد. در پرونده هنری او آثار اکشن متعددی از جمله Predators، Hitman: Agent 47 و American Assassin دیده می‌شود. در ضمن، با نزدیک شدن به زمان شروع فیلمبرداری روند انتخاب بازیگران جدید آغاز شده است.

وب سایت Collider با انتشار یک گزارش اختصاصی اعلام کرد بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård) با لاینزگیت به توافق رسیده ویکی از نقش‌های John Wick: Chapter 4 را ایفا خواهد کرد. مطابق انتظار، استودیو آمریکایی اجازه نداده است اطلاعاتی از نقش اسکاشگورد در داستان به بیرون درز پیدا کند. سلبریتی سوئدی، بازیگری حرفه‌ای را در اواخر قرن بیستم میلادی آغاز کرد و طی سال‌های گذشته در آثار متعددی حاضر شد که برای مثال می‌توان The Divergent Series: Allegiant را نام برد. او سپس به اقتباس سینمایی it پیوست و نقش دلقک پنی وایز را جلوی دوربین ایفا کرد. عملکرد کم‌نقص اسکاشگورد باعث شد به شهرتی جهانی دست یافته و در آثار بزرگ دیگری مانند Deadpool 2 و The Devil All the Time حاضر شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.