دلار پایین آمد، اما برای سود هفتگی تنظیم شد زیرا سرمایه گذاران در انتظار گزارش مشاغل ایالات متحده توسط Investing.com هستند

© رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح جمعه در آسیا کاهش یافت، اما دومین هفته متوالی افزایش را ثبت کرد. سرمایه گذاران اکنون منتظر آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده هستند که می تواند زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده را تغییر دهد. ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا

کد خبر : 125755
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۰۳
دلار پایین آمد، اما برای سود هفتگی تنظیم شد زیرا سرمایه گذاران در انتظار گزارش مشاغل ایالات متحده توسط Investing.com هستند



© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح جمعه در آسیا کاهش یافت، اما دومین هفته متوالی افزایش را ثبت کرد. سرمایه گذاران اکنون منتظر آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده هستند که می تواند زمان افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده را تغییر دهد.

ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 12:57 بامداد به وقت شرقی (4:57 به وقت گرینویچ) با 0.02 درصد کاهش به 94.323 رسید.

این جفت با 0.08 درصد کاهش به 113.66 رسید.

این جفت با 0.04% کاهش به 0.7396 و جفت با 0.09% کاهش به 0.7095 رسید.

این جفت با 0.05 درصد افزایش به 6.4004 رسید، در حالی که این جفت با 0.02 درصد کاهش به 1.3495 رسید.

با پایان یک هفته تصمیمات سیاستی بانک مرکزی، در روز پنجشنبه 0.10 درصد بود. با این حال، این حرکت غافلگیرکننده بازار را غافلگیر کرد و باعث شد که پوند به بدترین هفته خود در 11 سال گذشته برسد.

بانک های مرکزی کلیدی از افزایش نرخ بهره زودتر از حد انتظار خودداری کرده اند و سرمایه گذاران را مجبور به تنظیم مجدد انتظارات سیاست پولی در طول هفته کرده اند. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، روز چهارشنبه شرط‌بندی بازار برای افزایش نرخ بهره در اکتبر 2022 را رد کرد و افزود که بعید است چنین حرکتی در آن سال رخ دهد.

در سراسر اقیانوس اطلس، این کشور گفت که در مورد افزایش نرخ بهره “صبور” خواهد بود، در حالی که کاهش دارایی ها را آغاز می کند، زیرا تصمیم خود را در همان روز با اظهارات لاگارد صادر کرد.

با توجه به اینکه بهبود بازار کار یکی از شرایط فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره است، سرمایه گذاران اکنون منتظر آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده هستند، از جمله گزارشی که در اواخر روز ارائه می شود.

تحلیلگران Westpac در یادداشتی می‌گویند: «فدرال رزرو یک «کاهش کاهشی» را ارائه کرد، اما دلار همچنان در موقعیت بهتری نسبت به سایرین قرار دارد.

این یادداشت می افزاید: «پرداخت حقوق و دستمزد در این هفته باید حداقل به اندازه اجماع قوی باشد، با توجه به نشانه هایی مبنی بر اینکه شتاب بهبودی دوباره در حال شتاب گرفتن است،» و ریزش های اواسط سال 93 را به فرصتی برای خرید دلار تبدیل می کند.

در آسیا پاسیفیک، سه‌شنبه لحن هفته را تنظیم کرد، زیرا در تصمیم خود به موضعی کفرآمیز پایبند بود. اگرچه بانک مرکزی ژاپن قرار است کندترین بانک مرکزی را برای عادی سازی سیاست ها در میان بانک های مرکزی کلیدی داشته باشد، اما ین سود برد زیرا این انتظار ثابت ماند در حالی که سرمایه گذاران در جاهای دیگر شرط بندی را قطع کردند.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً آنی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، معاملات آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هر کسی که با فیوژن مدیا مرتبط است، هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.